A | B | C | Č | Ć | D | DŽ | Đ | E | F | G | H | I | J | K | L | LJ | M | N | NJ | O | P | Q | R | S | Š | T | U | V | W | X | Y | Z | Ž | # |
- | Disk 1. | 0:00 | ||||
1. | Cheek to Cheek | 3:47 | ||||
2. | Deep Purple | 3:59 | ||||
3. | Too Close for Comfort | 2:20 | ||||
4. | I Love Being Here with You | 3:21 | ||||
5. | Fly Me to the Moon (In OtherWords) | 3:00 | ||||
6. | 'S Wonderful | 2:34 | ||||
7. | I've Got You Under My Skin | 2:59 | ||||
8. | Hallelujah I Love Him So | 2:38 | ||||
9. | Misty | 3:09 | ||||
10. | Whatever Lola Wants | 2:48 | ||||
11. | Bill Bailey | 3:43 | ||||
12. | The Blues (Ella's Blues) | 4:38 | ||||
13. | 'Round Midnight | 3:20 | ||||
14. | I Can't Get Started | 4:39 | ||||
15. | Undecided | 6:43 | ||||
16. | Jam Session | 10:53 | ||||
- | Disk 2. | 0:00 | ||||
1. | Cheek to Cheek | 3:32 | ||||
2. | Shiny Stockings | 3:29 | ||||
3. | Can't Help Lovin' Dat Man | 4:31 | ||||
4. | Bill Bailey | 3:44 | ||||
5. | Take the | 5:02 | ||||
6. | Closing/A-Tisket, A-Tasket | 0:38 | ||||
7. | Ain't Misbehavin' | 3:42 | ||||
8. | My Last Affair | 3:56 | ||||
9. | Perdido | 6:58 | ||||
10. | Closing/A-Tisket, A-Tasket | 0:49 |
Skoro pedeset godina nakon što je snimljen, ove je godine svjetlo dana ugledao dvostruki live album jedne i jedine, prve dame jazza, Elle Fitzgerald.
Album koji se ispočetka trebao zvati Ella in Nippon, snimljen je 1964. godine, ali u to vrijeme nije stigao do faze objavljivanja, te broji pjesme s dvaju koncerata održanih u Japanu. Uz pratnju Roy Eldridgeova kvarteta, ali i drugih glazbenika, Ella bogatim glasom pjeva najveće hitove, od Gershwinove 'S Wonderful, po kojoj je album i nazvan, preko Ray Charlesove Hallelujah I Love Her So, u njezinoj verziji otpjevanoj s rječju "him", pa sve do, naravno, nezaobilazne Fly Me To The Moon, ali i mnogih drugih.
Prvi koncert, na kojem se nalazi 16 pjesama, popraćen pljeskom i ovacijama između pjesama, iako uz suzdržanost discipliniranih slušatelja, održan je 19. siječnja 1964. u Hibiya Public Hallu u Tokiju, dok je drugi, sa šest pjesama manje, održan tri dana poslije u hotelu Okura, također u Tokiju.
Iako objavljen tek 47 godina nakon snimanja, i to u vremenu u kojem se nalazimo, u kojem glazba nije što je bila prije petnaest, dvadeset, a kamoli pedeset godina, album jedne od najvažnijih pjevačica u glazbi uopće zasigurno je klasik, iako nije zagarantirano da će naići na pretjerano zainteresiranu publiku među mlađim generacijama, većinom usmjerenima prolaznim, takozvanim „hitovima“.
Dakako, ne treba generalizirati i trpati sve u isti koš, jer, iako možda ne u tolikoj mjeri kao prije, dobre glazbe još ima, ali možda je i dobra stvar što je, iz nekog razloga, Norman Granz obustavio rad na albumu te davne '64-e, ostavivši ga nedovršenog, da bi se, godinama kasnije, u doba pop princeza, svijet podsjetio na to tko je zapravo (bila) kraljica glazbe.
Antonia Drezga