Length 44:50
Edition date Siječanj 2020
Etiketa CAHARA
Catalog Number -
Edition details objavljeno: 31.1.2020.; producenti: Carol Albert, Paul Brown i Lew Laing
Tags Carol Albert Lew Laing Paul Brown

Glazba na albumu “Stronger Now” autobiografski je iskaz pijanistice, klavijaturistice, vokalistice i skladateljice Carol Albert koja djeluje na području smooth jazza. Naime, radi se glazbi koja je nastala kao rezultat iscjeliteljskog procesa njezinog psihičkog stanja nakon gubitka supruga. Osjeća se to i u nazivima nekih skladbi, primjerice naslovne, kao i “I Am Fine”, ali i u izvedbama kojima kao da pokušava prodrijeti u onostrano, dosegnuti neke duhovne dimenzije. Posebice snažno to se osjeća u izvedbi skladbe “'Till We Meet Again” kojom simbolično zaključuje album. Ona je autorica svih skladbi na albumu kojeg je značajan dio realiziran programiranjem, za što su zaslužni Carol Albert koja je programirala klavijature, Ben Babylon koji je napravio aranžmane za gudačke i dionice francuskih rogova, Lew Laing koji je programirao bubnjeve, Lee Thornberg koji je programirao puhačka glazbala i drugi, no oslonila se i na suradnju s “pravim” glazbenicima: gitaristom i udaraljkašem Paulom Brownom, basistima Samom Simsom ili Josepoma Patrickom Mooreom te bubnjarima i udaraljkašima Lilom Johnom Robertsom, Jayom Williamsom ili Curtisom McCainom... U izvedbi skladbe “Femme Flight”, začinjene razgibanim latino ritmovima, kao gosti pridružili su se saksofonistica Magdalena Chovancova i flautist Ragan Whiteside. Romantičnu baladu “Moon on the Water” izvela je solo svirajući glasovir, tek u nekim dionicama podloženo diskretnim zvukom sintisajzera. Zapravo glazba na albumu nastala je u spoju akustike i elektronike. Sasvim dovoljno da se popne visoko na ljestvicama magazina Billboard.

Hits 1650
Fly Away Butterfly « Fly Away Butterfly Carol Albert Albumi Kronologija

Odyssey Odyssey