Length 1:09:03
Edition date Kolovoz 2020
Etiketa Samostalno
Catalog Number -
Edition details objavljeno: 28.8.2020.
Tags Jim Waller

Nakon četrdesetogodišnje karijere skladatelj, aranžer, producent, multiinstrumentalist i glazbeni pedagog Jim Waller ostvario je svoj san - snimio je prvi album s big bandom. Radi se o dvadesetočlanom orkestru sa sjajnim glazbenicima, solistima, kojem se po potrebi pridružuju gosti, među ostalima i pjevačica Jacqueline Sotelo. Njegov big band svira uigrano, odrešito, resko, energično, poticajno, u stilu bigbandovskog mainstream jazza, s puno swinga, ali i utjecaja latina i funka. Iako je poznat i kao alt saksofonist trombonist, klavirist i gitarist, u većini izvedbi na ovom CD-u Waller svira tenor saksofron, a u nekima i sopran saksofon i orgulje. No, važnije od toga je da su njegova sola melodična, odsvirana s puno feelinga i glazbenog ukusa. Mudro osmišljeni program donosi ravnomjerni omjer instrumentalnih i vokalnih (ipak nešto manje) izvedbi te Wallerovih skladbi i standarda. On je napisao sve aranžmane koji su raskošni i logični. Kad je riječ o vokalnim izvedbama, u nekima od njih upire prstom u dvoje velikih pjevača: u “I Love Beeing Here With You” i “Why Don' You Do Right” u Peggy Lee, a u “Georgia on My Mind” u Raya Charlesa. Uvjerljivo ih izvodi Jacqueline Sotelo koja se povremeno upušta u scat bravuroze. Od ostalih standarda odabrao je također popularne “God Bless the Child”, “Goody Goody” i “Honky Tonk”, ali i Gershwinovu “Rhapsody in Blue” u kojoj je big bandu pridružio gudački kvintet pod vodstvom Anastasie Parker. Volite li big band glazbu izvedbe uvrštene na ovaj album neće vas ostaviti ravnodušnim.

Hits 776

Posljednja 102 albuma

Placebo + Jonathan na Šalati