Length 20:20
Edition date Veljača 2020
Etiketa Stonefire Music Company
Catalog Number 59624
Edition details objavljeno: 22.2.2020.; producent: Jason Miles; snimano: snimano: Dynotone Record, Shelter Island Sound
Tags Ellen Edwards Stonefire Music Company Jason Miles

Nakon što je tri albuma (“Through the Fields of Home”, “My Darling” i “You're the Reason”) snimila u Atlanti gdje živi, pjevačica Ellen Edwards odlučila je četvrti ostvariti u New Yorku. Zapravo radi se o EP-ju koji donosi izvedbe pet njezinih novih skladbi, pri čemu je ona autorica glazbe i tekstova. To nije čudno, jer kao autorica je aktivna već dvadeset godina. Zašto New York, osim što dobro zvuči? Najvažnije, tamo je uspjela okupiti dobre suradnike, glazbenike od povjerenja, one uz koje je mogla opušteno i bezbrižno ostvariti svoje zamisli. Zapravo, oslonila se na ukus i utjecaj producenta Jasona Milesa koji je za snimanje okupio ugledne jazziste. To su trubač Randy Brecker pijanist Robbie Kondor, gitarist Jeff Mironov, basist Will Lee, bubnjar Gene Lake i udaraljkaš Richie Morales, dok orgulje, vibrafon i sintisajzere svira sam Miles. Uz njih je, osim sigurnosti i čvrstine, dobila i nešto više - spontanost, polet, duh i inventivnost. Drugi razlog je bio članak koji je pročitala, a u kojem se gitarist Joe Walsh, član Eaglesa i “stanovnik” Rock and Roll Hall of Famea, žalio na trenutnu situaciju u snimanjima albuma, s toliko mnogo kućnog snimanja i dijeljenja datoteka putem interneta, da su albumi izgubili čaroliju koji su nekad imali. Uz ove glazbenike uspjela se približiti toj čaroliji. Taj je zadatak shvatila krajnje ozbiljno i poduzela je opsežne pripreme. Budući da petnaest godina nije nastupala pred publikom provela je šest mjeseci vježbajući tri do pet sati dnevno te je održala probni, kućni koncert koji je bio sjajno prihvaćen. Prema prvim reakcijama javnosti sjajno je prihvaćeno i ovo EP izdanje.

Hits 1179

Tihomir Pop Asanović ispunio Peti kupe opakim grooveom

Chui u Petom kupeu