Length 36:26
Edition date Srpanj 2012
Etiketa Jagjaguwar
Catalog Number JAG226
Edition details Objavljeno: 24.7.2012., produkcija: Foxygen i Richard Swift; snimano: 2011. Astoria, Queens on Tape and computer.
Tags Jagjaguwar Records Foxygen Richard Swift

Udružene mlade snage Washingtona i New Yorka imenom Sam France i Jonathan Rado donose nam dašak prošlosti svojim novim uratkom. Nadahnuti ozračjem koje su nosile davne 60-e i 70-e na prvo slušanje učinit će se kao nešto što se već mnogo puta moglo čuti i vidjeti, no, premda očito ne potječu iz tog doba, dečki su prilično dobro uspjeli oživiti duh tog vremena.

Impresionistički i ponekad nadnaravni zvuk podebljan je vokalom koji se savršeno uklapa u specifične događaje i mjesta u prošlosti, a opet kao cjelina album djeluje prilično suvremeno. The Coral, the Rolling Stones, the Kinks i the Who prilično su vidljivi utjecaji u njihovu stvaralaštvu, no tu iznimnu sličnost navedenima pripisat ćemo samo transparentnosti jer ono što vole i znaju pretaču u moderna vremena pritom iskazujući iznimnu ljubav vremenu vinila i lakih droga.

Make It Known pozitivno je odjeknuo je kao prvi singl s EP-a i definitivno se ističe kao vrlo radio-friendly pjesma koju bi ujedno rado zavrtili i dečki s Radio Rocka. Naslovna Take the Kids Off Brodway kombinacija je raznih utjecaja pa tako zvuči kao nešto što je ispalo iz kakvog mjuzikla, a u isto vrijeme obogaćeno je dubinom kakvu postignu eventualno djela Bowieja, ili nešto novijih Dead Man's Bones.

Da se ne bi zanjeli i pomislili kako je ovo posve običan indie bend koji bi se možda htio provući na račun minulih vremena Teenage Alien Blues pokazuje nadarenost, vrckasti duh i dublju razinu kreativnosti koju ovi dečki tek trebaju pokazati u budućim projektima, a s obzirom da su nesebično podijelili svoje umjetničko djelo s cijelim međumrežjem svakako im treba uputiti pohvalu i možda koji dodatni klik.

Željka Bešić

Hits 1222