A | B | C | Č | Ć | D | DŽ | Đ | E | F | G | H | I | J | K | L | LJ | M | N | NJ | O | P | Q | R | S | Š | T | U | V | W | X | Y | Z | Ž | # |
1 | All The Lovers | 3:25 | ||||
2 | On A Night Like This | 3:02 | ||||
3 | Better The Devil You Know | 3:58 | ||||
4 | Hand On Your Heart | 2:50 | ||||
5 | I Believe In You | 3:33 | ||||
6 | Come Into My World | 3:36 | ||||
7 | Finer Feelings | 4:10 | ||||
8 | Confide In Me | 4:10 | ||||
9 | Slow | 4:10 | ||||
10 | The Locomotion | 2:35 | ||||
11 | Can't Get You Out Of My Head | 3:35 | ||||
12 | Where The Wild Roses Grow | 4:08 | ||||
13 | Flower | 3:32 | ||||
14 | I Should Be So Lucky | 3:16 | ||||
15 | Love At First Sight | 3:36 | ||||
16 | Never Too Late | 3:03 |
Proslava 25 godina karijere Kylie Minogue zapravo nije ranije izdana kompilacija The Best of Kylie Minogue nego pomalo neobično izdanje The Abbey Road Sessions. Orkestralna reinterpretacija ključnih točaka Minogueine karijere je pun pogodak na razini ideje, a u izvedbi postaje pravo iznenađenje i neočekivana kruna karijere australske pop princeze dajući joj u poznijim godinama novu svježinu i relevantnost.
Kylie si je postavila popriličnu prepreku odlučivši prearanžirati pop hitove obzirom da su komercijalna slatkoća i elektronski zvuk, lajtmotivi njezine duge karijere, nespojivi s big band izvedbama. Ipak, za mnoge pop hitove koji su nastajali kao odgovor na tadašnje pop standarde, a s vremenom izgubili postojanost, je ovo novi vjetar u leđa. To se prvenstveno odnosi Stock-Aitken-Waterman relikte electropopa osamdesetih koji obrađeni odlaze u nepredviđenim smjerovima. Hand on Your Heart tako postaje indie folk balada, a Finer Feelings postaje naglašeno dramatičniji u odnosu na originalnu verziju. Obzirom na mogućnosti koje po pitanju dramatičnosti orkestar pruža, gudači čine čuda za naoko teško promjenjivu Can't Get You Out of My Head, a Confide in Me postaje neostvarena James Bond tema.
No to nije sve što ovaj put čudesno kreativna Kylie nudi ovaj put.On a Night Like Thisje pretvorena u big band hit kakve je Robbie Williams nekad stvarao na Swing When You're Winning, Slow u erotiziranoj i suptilnijoj verziji otkriva Kyliein jazz potencijal koji je dosad jako dobro skrivala, a Better the Devil You Know se prema kraju pjesme pretvara u punokrvni blues.
Ipak, malo preobimno izdanje ima svoje promašaje. I Should Be So Lucky i I Believe In You su ipak trebali ostati diotrashplesnih podija u svojim originalnim verzijama, aWhere the Wild Roses Growje nepravedno banaliziran. Da nije tih ozbiljnijih gafova, mogli bismo govoriti o pop (ako ovo uopće tako možemo nazvati) albumu godine.
Znakovito, album završava pjesmom Never Too Late. Ako je to Kylieino namigivanje da očekujemo neki drugi smjer u karijeri, The Abbey Road Sessionsje dobar putokaz gdje bi trebala krenuti. Vokalno to možda ponekad i jest prevelik zalogaj za nju, no zbog stila i dobrih glazbenih namjera svima treba biti drago što je Kylie još uvijek bitan faktor na pop sceni.
Ivan Glazer
« Aphrodite Les Folies (Live In London) | Kylie Minogue Albumi Kronologija | Kiss Me Once » |