Žanr Electronic
Length 38:53
Edition date Lipanj 2019
Država Švedska
Etiketa Universal
Tags Avicii

Prije nešto malo više od godinu dana tragično nas je napustio jedan od najpopularnijih DJ-eva današnjice, Tim Bergling, popularno zvan Avicii. Zasigurno većina fanova i dalje nije svjesna da ovog velikana i miljenika publike više nema. Njegovi hitovi i dalje su nezaobilazna playlista svakog partyja i teško da će to ikad prestati biti. Svi znamo kako njegov hit „Levels“ dovede svaki festival do usijanja, „I could ne the one“ je himna ljeta već dugi niz godina, a „Hey brother“ i „Wake me up“ pjesme su čije smo tekstove naučili prvog dana kad su izdane, i znat ćemo ih vjerojatno do kraja života.

No nije nas Avicii napustio tek tako. Pobrinuo se iza sebe ostaviti još nekoliko pjesama koje je potpisao kao novi album, jednostavnog naziva „TIM“. To je njegovo prvo izdanje albuma nakon smrti 20. travnja 2018. Podsjetimo se, 28-godišnji Avicii oduzeo si je tog dana život u hotelskoj sobi u Omanu. Album uključuje singl "SOS", koji je objavljen 10. travnja 2019. To je njegov treći studijski album, prvi nakon albuma „Stories“ iz 2015. Njegova je obitelj odlučila da sva zarada od prodaje albuma ide u zakladu Tim Bergling, osnovanu nakon Avicijeva samoubojstva, zbog svijesti o mentalnom zdravlju.

Avicii je na albumu radio s velikim imenima kao što su Chris Martin, Imagine Dragons te Aloe Blacc. Cijeli album je napravljen u Avicijevom prepoznatljivom tonu, između ostalog zvuku klavira, u popularnom EDM stilu. Zbog ovog albuma za koji se tek predviđa veliki uspjeh, teško je zamisliti da je to zadnje što ćemo ikada čuti od velikana elektronske glazbe kao što je Avicii. Zato...

Hvala ti na ovom divnom albumu, čija je svaka pjesma poruka za sebe i u kojima ćemo još dugo tražiti razlog zbog kojeg si nas napustio. Bit ćeš zauvijek dio nas i kroz tvoje pjesme ćemo se zauvijek sjećati tebe.

Tvoji fanovi.

Bernarda Brčić

Hits 1524