A | B | C | Č | Ć | D | DŽ | Đ | E | F | G | H | I | J | K | L | LJ | M | N | NJ | O | P | Q | R | S | Š | T | U | V | W | X | Y | Z | Ž | # |
1 | All Stars Above | 4:24 | ||||
2 | Getaway | 4:52 | ||||
3 | Never Say Goodbye | 3:32 | ||||
4 | Two Minutes of Joy | 1:59 | ||||
5 | Ocean Deep | 4:39 | ||||
6 | Airborne | 3:47 | ||||
7 | Non Stop | 4:12 | ||||
8 | Rainy Day | 4:52 | ||||
9 | I'm Still Here | 5:34 | ||||
10 | Wild Wild East | 4:16 | ||||
11 | Since You've Been Gone | 5:30 | ||||
12 | Out of Tears | 5:58 |
Multiinstrumentalist, orkestrator i producent Pablo Embon rođen je i odrastao u Argentini gdje je u sedmoj godini počeo svirati glasovir i gitaru i gdje je učio od poznatog klasičnog gitarista Eduarda Isaaca. Trenutno živi i radi u Izraelu gdje je svoje poznavanje latino, jazz i klasične glazbe obogatio elementima klezmera, hebrejske i bliskoistočne glazbe. Svi ti utjecaji se više-manje, ovisno o potrebi neke skladbe ili projekta, osjećaju u njegovom stvaralaštvu. U Izraelu je snimio svoj novi, osamnaesti album koji donosi zbir iskustava što ih je stekao tijekom tridesetpetogodišnje glazbene karijere. Iako ga je snimio bez suradnika, glazba zvuči kao da svira ansambl. Prema potrebi, ovisno o karakteru pojedine skladbe, Embon je nasnimavao petnaestak glazbala među kojima one s klavijaturama, što uključuje i programiranje bubnjeva i drugih sintetičkih zvukova, razne vrste gitara te kontrabas i električne bas gitare. Autor je svih dvanaest novih skladbi na albumu koje je ostvario u maniri ambijentalnog pop-jazza. Vješto je povezao akustična i električna glazbala, što je donijelo raznolikost u zvuk njegovih interpretacija. Takav pristup, koji se oslanja na različite utjecaje, usvajao je od djetinjsva, između ostalog proučavajući glazbu brazilskog sastava Azymuth, gitarista Pata Methenyja, basista Jacoa Pastoriusa te klavijaturista Chicka Corea, posebice iz razdoblja djelovanja prve postave njegovog sastava Return To Forever s udaraljkašem Airtom Moreirom i saksofonistom i flautistom Joeom Farrellom. No, to je bilo u svrhu učenja, ne oponašanja.
Davor Hrvoj