Released 2008
Vrsta Synthpop / Electropop
Dodano Nedjelja, 06 Studeni 2011
Žanr Electropop
Edition date 2008
Etiketa Menart

Ovako VIS postaje Inc iliti Incorporated iliti tvrtka. U slučaju dotičnih vokalno-instrumentalnih subjekata nije riječ o IPO već o otvorenom pozivu da nastup treba platit kako se spominje u stvari sa porno-hoperkom Unom iz upokojenih (ili možda bolje reći – svršenih?) Bitcharki na Travi koje su Nigrutin i Moskri učili repovati u sumnjivim okolnostima i podjednako sumnjivim mračnim prostorijama Radija SKC u bivšem glavnom gradu.

Ida Prester, najeksponiranija alternativna djevojka u Republici, te njezini kolege iz sastava u sastavu: Sanja + Ivana + Lora + Zoran te ritam mašina imena Nataša u koju je potajno zaljubljen Roland iz Big Black iako je stariji od nje. Lora jako liči na Loru iz Kimiko. Mora da su neki estradni transferi u igri kalibra onog kada je Jack Irons prešao iz Red Hot Chili Peppers u, tada svjež, Pearl Jam. Ili će posljedice biti još jače?

Makes you wonder. Isto kako vas mejka vonder zašto je ekšli pola materijala na engleskom a pola na hrvatskom i to ne po method jedna pjesma na jednom jeziku, a druga na drugom već se anglosaksonski te njemački umeci dodaju lijeponašnim stihovima. Zato što nova generacija i misli, surfa i piše bilingvalno tako da će Bratoljub Klaić opet imati posla. A i više je „2.0" kada se malo ubaci engleskog u dosadni domaći.

Navedeno je vidljivo u pjesmama Miss Right & Mr Wrong, Mr Yuppie i Pillow Boy, Baby Girl. U pjesmi Stand By, koja je akustična i u kojoj se nabrajaju sumnjiva muška imena koja su vokal očito iskoristila za neke sumnjive radnje koje su uključivale tjelesne tekućine. Muške svinje. Ali tartuf nisu znali naći. Ovdje se pojam tartuf koristi u prenesenom smislu i odnosi se na sve što ti, Cijenjeni & pokvareni čitatelju, želiš da se odnosi.

Pravi hit jest Lollobrigida, Inc. gdje Ida lijepo pjeva a Una baca predvidljiv porno vers po Rambovoj klasičnoj KPGS metodi.

Dakle, da rezimiramo... Ladytron za sirotinju i one koji si ne mogu platiti put od Berlina, prijestolnice dječaka koji žarko žele biti djevojke i obratno.

Antonio Hadrović