Format Video
Vrsta Rock
Dodano Srijeda, 12 Listopad 2011
Žanr Dok. film
Edition date Siječanj 2003
Etiketa Edel Records

Budući da sam prije koncerta Chris Reae u Zagrebu napisao dva osvrta na njegova dva albuma (Stony Road i Blue Cafe), onda će ova dvostruka DVD edicija o nastanku njegovog možda i ponajboljeg albuma Stony Road biti će samo kvalitetan dodatak tim tekstovima. Dakle,pred Vama je moj osvrt na originalnu verziju dvostrukog DVD-a Dancing Down The Stony Road, koji je objavila izdavačka kuća Edel Records, a evo o čemu je riječ.

Ova edicija predstavlja fascinantno putovanje sa jedinstvenim prikazom s one druge umjetnikove strane, kako je nastajao Chrisov, tada novi album.

Album Stony Road ugledao je svijetlo dana 10-tog prosinca 2002. pod okriljem izdavačke kuće Edel. Što se tiče samog albuma tu šale nema radi se zaista vrlo respektabilnom albumu, kojeg su snimili: Martin Ditcham – bubnjevi, Sylvin Marc – bas gitara, Robert Ahwai- gitara, Ed Hession- accordian, Gerry O"Connor- bendžo te naravno tu je veliki meštar cijelog projekta, zaista osobiti i van serijski gitaristički čarobnjak, sam Chris Rea.

Od samog početka pa do kraja albumom dominira izraziti rock "n" bluesy štih, kojim je oduvijek Chris Rea oduševljavao diljem svijeta mnogobrojne poklonike svoje glazbe. Ova dvostruka DVD edicija ostavlja nam svojevrsni već znani dokumentarni testament, kako je nastao ovaj odlični album.

Sam album Stony Road nikako ne spada u komercijalu, dapače on je strogo determiniran u svom bluz ozračju. U maniru velikog znalca Chris zna isfurati cijeli projekt na svoju nadaleko poznatu formulu: rock elementi, prigušen vokal, mistični prizvuk uz odličan sliderski štih. Zaista, nema bolje formule. Izuzetno, odlično i nadasve osebujno glazbeno djelo, a sam Chris je na visokoj razini kako skladateljski tako i prezentacijski. Treba samo poslušati skladbe poput : Dancing the Blues Away, Mississippi 2, Heading for the City i So Lonely kako bi se doslovno suočili sa nepatvorenom ekspresionističkom umjetničkom razinom ovog izuzetnog glazbenika. Jednom riječju... vrhunski!

Budući da su to rečenice koje sam već napisao u dotičnom osvrtu, što još napisati sada kada imamo ova dva DVDa, koja daju kompletni pregled nastajanja cijelog projekta kao i prezentaciju albuma na koncertnim nastupima. Album Stony Road prodan je u više od 20 miliona kopija, što dovoljno govori o njegovoj izvrsnosti. Shodno tome DVD edicija prati komercijalni uspjeh albuma, a sve ono što se odigravalo u fazama snimanja albuma, može se i vizualno popratiti jer o svemu navedenom Chris vrlo otvoreno i mirno priča. Isto tako vrlo je važna njegova druga umjetnička komponenta, koja nam Chrisa predstavlja kao slikara. Sve u svemu vrlo raskošno prezentiran evolucijski razvoj nastanka jednog od njegovih najboljih albuma.

PREPORUKA:

Dvostruka DVD edicija Dancing Down The Stony Road pruža nam fascinirajuće zadovoljstvo pogleda u samu intimu nastanka ovog jedinstvenog albuma. Chris Rea sam priča o začecima albuma, kako se stvarao kostur, kako se na njega nadograđivalo sve ono što je u konačnici dalo ovako jedinstveno i osebujno djelo. Posebnost su live verzije svih kompozicija sa tog albuma plus još dodane teme.

Chris Rea se još jednom predstavlja širem auditoriju glazbom, ali i glazbeno – umjetničkom idejom, kojom presonalizira svoj talent. Chris Rea svojom osebujnom pojavom i glazbom zaslužuje status koji je ostvario isključivo svojim radom. On sam za svoju glazbu kaže, citiram: "This music has been in my head for as long as I can remember…it's ironic that it took nearly dying to convince myself to do it
" završen citat.

Hits 1169