Edition date Travanj 2019
Država Velika Britanija
Etiketa x2
Catalog Number x2 0014 CD 1
Edition details objavljeno: 12.4.2019.; produkcija: Tim Powell i Pet Shop Boys; snimano:
Tags Pet Shop Boys x2 Tim Powell

Nakon 2009. godine i tadašnjeg „Christmas”, Pet Shop Boys su u veljači ove godine objavili svoj drugi EP u karijeri. EP je objavljen samo u digitalnom formatu, i dostupan je svima preko Youtube-a i ostalih digitalnih platformi, uz prateće lyric video zapise. Ako netko baš jako želi, u sklopu godišnjeg Pet Shop Boys almanaha, odnosno publikacije naziva „Annually”, može se naručiti „Agenda” u vinilnom i CD formatu. „Annually” je u prodaji od 12. travnja. Navali narode!

Pet Shop Boys kažu da im se pjesme s ovog EP-a ne uklapaju u novi studijski album kojeg namjeravaju objaviti najesen pod produkcijskom palicom Stuarta Pricea. Čini se da nastavljaju s trendom posljednja dva albuma s up-beat dance hard numerama kojima vrte retro devedesete od electro housea preko techna do koječega. A ovo su prilično ne-plesne pjesme pa je šteta da ih se ovako ljupke zaobiđe te da ih vremenom prekrije prašina i patina.

Kada su ga najavljivali, Neil Tennant je rekao da se EP sastoji od tri satirične pjesme i jedne prilično tužne. I još kaže da misli kako je to vjerojatno zbog vremena u kojima živimo. Ako je suditi po omjeru, živimo u prilično vrckavim vremenima.

Logičan izbor za tužnu pjesmu bio bi "The Forgotten Child", no sarkastični Britanci možda misle na "Give Stupidity a Chance", ili ne-daj-Bože na "What Are We Going to Do About the Rich?". Tek kad bi se zvala "What Are We Going to Do About the Poor?", bila bi doista satirična. Ovako je možda tek autoironična. Poznavajući njihov opus, autoironija i sprdanje sa samima sobom im nikada nije bilo strano. Kad krenete pretjerano analizirati, tko zna gdje vas to može odvesti.

Posebno smjehovit i učinkovit video je napravljen za "On Social Media". Autoironija na maksimumu. Kako vizualno, tako i tekstualno. Dobar tekst u synth pop pjesmi je ono što je obilježilo najveći dio njihovih karijera. A ovaj EP je suština toga. Melodični i ugodni synth-pop s bogatim vokabularom za fino slušanje i filozofsko kontempliranje. Za običnu zabavu ili pretenciozno promišljanje, nije ni važno.

What are we going to do about Pet Shop Boys?

Ivica Šćukanec

Hits 1774