A | B | C | Č | Ć | D | DŽ | Đ | E | F | G | H | I | J | K | L | LJ | M | N | NJ | O | P | Q | R | S | Š | T | U | V | W | X | Y | Z | Ž | # |
1 | A Sunny Day | 6:52 | ||||
2 | When My Band Goes with Me on the Road | 3:15 | ||||
3 | As the World Spins Around Me | 5:00 | ||||
4 | Butterfies Away | 3:26 | ||||
5 | Don Knotts | 4:52 | ||||
6 | Elijah Rocks | 5:02 | ||||
7 | Smoking Man | 5:52 | ||||
8 | The Aqua Diva | 7:11 | ||||
9 | Where Would I Go | 6:16 | ||||
10 | Make Her Great Again | 3:24 |
Novi album bubnjara Seana Noonana svakako predstavlja eklektično glazbeno djelo koje posuđuje iz raznih žanrova i podžanrova, od jazza preko klasične i suvremene improvizirane glazbe do world musica. Ta je svestranost rezultat stjecanja iskustva u suradnjama s mnogobrojnim, uglavnom otkačenim glazbenicima kao što su Malcolm Mooney, Mat Maneri, Marc Ribot, Jamaaladeen Tacuma, Abdoulaye Diabate i drugi. U tom spoju teško spojivog istomišljenike je pronašao u pijanistu Alexu Marcelu i kontrabasistu Peteru Bitencu koji su u svakom trenutku spremni na iznenađenja. Naime, izvedbe donose puno nepredvidivih situacija što slušatelje drži budnima i pripravnima na iznenadne nepodopštine. Pritom, obogaćene su s puno citata iz djela klasične i jazz glazbe čime, tek u tragovima, Noonan daje do znanja koja ga glazba veseli, koju cijeni. Prema pristupu vokalnom, ali i instrumentalnom iskazu glazba na ovom albumu neodoljivo podsjeća na rano razdoblje stvaralaštva britanskog banda Soft Machine. Naime, prisutni su i elementi psihodelije, prog-rocka, jazz rocka... Snažni su i utjecaji glazbe Franka Zappe (uostalom Noonan je napisao i izvodio rock-operu “Zappanation” koja se izravno referira na djelo ovog glazbenog velikana), kao i free jazza s kraja 1960-ih i početka 1970-ih. No, kao i u spomenutim, i u ovom slučaju konfuzno ne mora biti nedopadljivo, a posebice ne mora biti nemaštovito ili neuvjerljivo, a puno govori o umjetnikovom stanju duha, svjetonazoru, glazbenom ukusu. Ipak, izvedbe su uvjerljivije kad se radi o instrumentalnim dionicama. Naime, vokalne su intervencije narativnog karaktera i uvrštene su više da pobude pažnju slušatelja, iznenade i razbiju ustaljeni tijek izvedbi, nego da pruže konvencionalne pjevačke dionice.
Davor Hrvoj