A | B | C | Č | Ć | D | DŽ | Đ | E | F | G | H | I | J | K | L | LJ | M | N | NJ | O | P | Q | R | S | Š | T | U | V | W | X | Y | Z | Ž | # |
- | Disk 1. | 0:00 | ||||
1 | Samba for Michi | 0:00 | ||||
2 | Musette with happy ending | 0:00 | ||||
3 | Gabriel | 0:00 | ||||
4 | Kopanitsa | 0:00 | ||||
5 | Wunder | 0:00 | ||||
6 | Odessa | 0:00 | ||||
7 | Feb. 25 | 0:00 | ||||
8 | Reich & Schön / Waltz of the idiots | 0:00 | ||||
9 | Interlude | 0:00 | ||||
10 | Fifteen Schnörtzenbrekkers are better than none | 0:00 | ||||
11 | Danke | 0:00 | ||||
12 | Blues in the kitchen | 0:00 | ||||
13 | Brein in da Koffihaus | 0:00 | ||||
14 | Fantastische Trünenbaum | 0:00 | ||||
15 | B’soffm in Heanois | 0:00 | ||||
16 | Bonus: Waltz of the idiots – Alternate take | 0:00 | ||||
- | Disk 2. | 0:00 | ||||
1 | Mephistowalzer | 0:00 | ||||
2 | Miniature | 0:00 | ||||
3 | Irish wedding in Bucharest | 0:00 | ||||
4 | Violin concerto in A minor, 2nd movement | 0:00 | ||||
5 | La vecchia (Stride la vampa) | 0:00 | ||||
6 | Romance | 0:00 | ||||
7 | Brein´s Knights | 0:00 | ||||
8 | Alter Refrain | 0:00 | ||||
9 | Monti Csardas (Sick version) | 0:00 | ||||
10 | Selfie | 0:00 | ||||
11 | Consolation | 0:00 | ||||
12 | Bonus: Schluss | 0:00 |
Naziv albuma “Double Brein” pruža tek djelomičnu naznaku o čemu bi se moglo raditi. Jasniju sliku stekli bismo da nosi naziv “Multiple Brein” ili “The Many Sides of Georg Breinschmid”. Naime, austrijski se kontrabasist i skladtelj Georg Breinschmid na ovom dvostrukom, luksuzno opremljenom CD izdanju, predstavio kao svestran glazbenik koji se sjajno snalazi u raznim glazbenim formama i formacijama, vješt kontrabasist i maštovit skladatelj, glazbenik koji se nije svrstao niti na jednu stranu. Ovo je njegov do sad najsveobuhvatniji umjetnički iskaz. Legitimitet u ostvarenju djela koje korespondira na raznim razinama Breinschmid je zadobio zahvaljujući bogatom glazbenom iskustvu koje je stekao svirajući s uglednim instrumentalistima raznih stilova, među ostalima i s jazzistima kao što su Archie Shepp, Charlie Mariano i Bireli Lagrene te s Vienna Art Orchestrom. Fascinantan je njegov suživot s klasično obrazovanim glazbenicima raznih svjetonazora, a na snimanju su se izmjenjivali mnogi od njih, ovisno o karakteru pojedine skladbe. Među ostalima na snimanje je pozvao instrumentaliste s kojima je već ostvarivao važne suradnje: trubača i gitarista Thomasa Ganscha, violinista Benjamina Schmida, gitarista Diknua Schneebergera, te je obnovio suradnje s ansamblima Brein's Cafe, Strings & Bass i Janoska Brothers. Za ovaj je CD snimio niz vlastitih ili skladbi skladbi koje je napisao uz suradnike, ali i obrada djela poznatih autora klasične glazbe, među ostalima Liszta, Bacha, Verdija i Montija. No, bez obzira radi li se o klasici, jazzu, čardašu, gypsy jazzu, romskoj ili drugoj tradicijskoj glazbi, ili nekom drugom žanru, sve izvedbe odlikuju nekonvencionalan pristup, improvizacije, virtuoznost, duhovitost, spontanost, maštovitost i osebujnost.
Davor Hrvoj