Released Rujan 2017
Vrsta Jazz
Dodano Petak, 01 Lipanj 2018
Edition date Rujan 2017
Etiketa Alfi
Tags Nestor Torres

Zbog artikulacije flautu je teško svirati da zaista swinga i zvuči jazzistički. Ona nema tu snagu kao tenor saksofon ili truba, a ljudi često poistovjećuju jazz sa snagom. Saksofonisti koji prelaze na flautu mogu lakše prenijeti to znanje. Dobar primjer su Yusef Lateef, Eric Dolphy, Frank Wess, Charles Lloyd i James Moody koji sviraju flautu na zaista visokoj razini. No, postoje i jazz glazbenici koji su se posvetili isključivi sviranju flaute ili im je ona prvo glazbalo. Najpoznatiji među njima su Herbie Mann, Hubert Laws, James Newton i Dave Valentin.

Poput većine njih Portorikanac nastanjen u Miamiju, Nestor Torres je školovan na području klasične i jazz glazbe. No, njegov je uspon u karijeri, započet početkom 1980-ih, naglo prekinut kad je teško stradao u nesreći tijekom utrke glisera kad je slomio gotovo sva rebra, ključnu kost i teško oštetio pluća. Zbog toga je izgubio kuću, suprugu i ugovor s diskografskom kućom PolyGram. No, krajem spomenutog desetljeća vratio se na scenu, posvetio budizmu, nastupanju i pedagoškom radu. Otada je snimio petnaestak albuma. Glazbom koju je snimio za novi odlučio je djelovati edukativno i zahvaliti utjecajnim flautistima iz raznih razdoblja jazza, među ostalima Franku Wessu, Moeu Koffmanu, Hubertu Lawsu, Herbieu Mannu, Yusefu Lateefu i Rasaanu Rolandu Kirku. Njihove ili skladbe iz njihovog repertoara, u mainstream jazz i latin-jazz pristupu, ostvario je uz pijanista Silvana Monasteriosa, basista Jamiea Ousleya, bubnjara Michaela Pioleta i udaraljkaša Josea Gregoria Hernandeza, te goste, stipendiste sveučilišta na kojem predaje: udaraljkaša Miguela Russella, alt saksofonista Iana Munoza i bubnjara Marcusa Granta.

Hits 924

One Possible Option najavili novi album u Zagrebu

Buntai + Lil zoo u Klubu kulture