Length 1:10:21
Edition date Travanj 2018
Etiketa Aquarius Records
Catalog Number CD 622-18
Edition details Datum objave: 21. travnja 2018.
Tags Aquarius Records Nola

Prije nešto više od pet godina pisao sam recenziju Nolinog albuma „Piano“. U međuvremenu su objavili EP „Negdje između“ (2017.) sa 6 pjesama (uključujući jedan remiks). Ovom kompilacijom Nola obilježava 25 godina rada. Pjevačici Gabrijeli Galant i gitaristu Marijanu Jeleniću koji su pokretači benda, ujedno i životni suputnici, glazba je užitak i istinski umjetnički izričaj. Gabrijela i Marijan nisu uspjeli uskladiti privatan i profesionalan život, već  su bez većih komplikacija te dvije stvari suživjeli u jednu, što jest uspjeh.  Treba napomenuti kako je grupa Nola  netipičan primjer na domaćoj sceni. Ono što ih razlikuje od drugih bendova je iskrenost i postojanost u svom izričaju. Nikakva komercijalizacija ili zahtjevi tržišta nisu promijenili njihov pravac umjetničkog djelovanja.  Jednostavna, pitka, kvalitetna i neopterećena glazba je ono što karakterizira Nolu. Ne smije se propustiti napomenuti izuzetnu vokalnu izvedbu Gabrijele, koja se prije točno dvadeset godina osvojila Crnog mačka u kategoriji  Rock pjevačice godine.

Kompilacija „25“ objavljena je 21. travnja, isti dan kad je Nola održala slavljenički koncert na maloj sceni Istarskog narodnog kazališta u Puli. Kompilacija ipak ne sadrži 25 pjesama, već devetnaest pjesama  i kratki uvod (prolog). Nakon Prologa redaju se poznate pjesme Nole:  Dio tebe, Grad iz snova itd. Većina pjesama je s dosadašnjih albuma, iako se na albumu se nalaze i pjesma "Život je san“ (iz istoimene predstave) koja je prvi put izvedena na festivalu MKFM 2000. godine, a nastala je kao filozofska alegorija književnika Pedra Calderona de la Barce. Pjesme „Život je san“ i posljednja „Drukčije (Blacksoul & Mark de Line Radio Edit)” su drugačije, ima tu clubbing dance atmosfere koja nije karakteristična za Nolu. Tu je i pjesma “Nikad” koja je izvedena na Zagrebačkom festivalu 2014. godine. Na navedenom festivalu nastupili su i Adastra, Belfast food, Paveli, Opća opasnost itd.  Tu je još i singl „Na obali“.

Summa summarum, ovo je jedan jako dobar album, koji je uistinu presjek 25 godina rada grupe Nola. Odlična kompilacija za opuštanje u rijetkim slobodnim satima i izvrsna kompilacija za dugu vožnju automobilom.

Bruno Ćurko

Hits 3063

Wolfheart u Vintage Industrial Baru