A | B | C | Č | Ć | D | DŽ | Đ | E | F | G | H | I | J | K | L | LJ | M | N | NJ | O | P | Q | R | S | Š | T | U | V | W | X | Y | Z | Ž | # |
1 | Gale Blowin' High | 6:01 | ||||
2 | City Swings | 5:34 | ||||
3 | Buddhist Blues | 7:29 | ||||
4 | You Gotta B Fly | 3:11 | ||||
5 | Mama's Meat Pies | 4:31 | ||||
6 | To Bop or Not to Be | 1:14 | ||||
7 | Picasso At Midnite | 3:17 | ||||
8 | Wisdom of Oz | 4:02 | ||||
9 | Listen Here Listen Up | 5:31 | ||||
10 | General T | 4:48 | ||||
11 | Messengers Brunin | 5:11 |
Tony Adamo je za snimanje svojeg novog albuma okupio ubitačnu ekipu jazz glazbenika. On preuzima ulogu naratora koji srčano deklamira i tek ponekad zapjeva, - kako sam kaže radi se o HipSpokenWord - a njegovu njujoršku posadu čine trubač Tim Ouimette, alt saksofonist Donald Harrison, pijanist Michael Wolf, kontrabasist Richie Goods i bubnjar Mike Clark. U tri izvedbe pridružuje se udaraljkaš Bill Summers, a u po jednoj bubnjar Lenny White i gitarist Jean C. Santalis. S većinom njih snimio je prethodini album “Miles Of Blu”, što znači da bi ekipa trebala biti uigrana. Ona to doista jest, a oni koji su se pridružili naknadno: Harrison, White i Santalis, sjajno su se uklopili. Zašto okupiti takve znalce, a ne pružiti im mogućnost da se pokažu? On im je ostavio dovoljno prostora za instrumentalističke bravure i sola. Sve tekstove napisao je Adamo, a većinu skladbi također on u suradnji s nekima od članova banda. Clark, koji je i producent albuma, javlja se kao koautor svih skladbi, a u nekima im se pridružuju Wolf i/ili Ouimette i/ili Harrison. Jedini standard je skladba “Listen Here Listen Up” saksofonista i pjevača Eddiea Harrisa, za koji je opet tekst napisao Adamo. On donosi priču o Harrisu, poziva se na njegova najvažnija djela, objašnjava zašto je bio važan kao inovator koji je elektrificirao saksofon i prethodio stvaranju novih podžanrova jazza kao što su acid jazz i drugi. Radi se o suvremenom iskazu koji je duboko ukorijenjen u tradiciju. Primjerice, skladba “Buddhist Blues” očituje snažan blues feeling, barem u instrumentalnom segmentu. Već u izvedbi prve skladbe na albumu ide izravno, u glavu, nabrajajući glazbenike koje smatra važnima za jazz glazbu i koji su ostavili snažan dojam na njega, koji su utjecali na njegovo stvaralaštvo. U hard bop idiom ubacio je prozivku; među ostalima proziva Cecila Taylora, Elvina Jonesa, Johna Coltranea, Bookera Ervina, Sun Ra i Jackiea McLeana, ali i manje poznatog free jazz trubača Eddiea Galea koji je utjecao na stvaranje hip hop pokreta. No, to je tek početak albuma...
Davor Hrvoj