A | B | C | Č | Ć | D | DŽ | Đ | E | F | G | H | I | J | K | L | LJ | M | N | NJ | O | P | Q | R | S | Š | T | U | V | W | X | Y | Z | Ž | # |
1 | Art School | 2:01 | ||||
2 | I've Changed My Address | 3:31 | ||||
3 | Slow Down | 2:38 | ||||
4 | I Got By In Time | 2:06 | ||||
5 | Away From The Numbers | 4:03 | ||||
6 | Batman Theme | 1:30 | ||||
7 | In The City | 2:19 | ||||
8 | Sounds From The Street | 3:14 | ||||
9 | Non-Stop Dancing | 2:27 | ||||
10 | Time For Truth | 3:10 | ||||
11 | Takin' My Love | 2:14 | ||||
12 | Bricks And Mortar | 2:36 |
U godini koja je označila vrhunac punka, na londonskoj se sceni među grubim, ‘poderanim’ i često netalentiranim bendovima pojavio The Jam, bend trojice školskih prijatelja iz Wokinga, grada u okolici Londona. ‘Bijesni mladi ljudi’, kako su ubrzo prozvani, ‘razvaljivali’ su već nekoliko godina na pogon bogatog naslijeđa britanske mod i pub rock scene 60-ih i ranih 70-ih. Gitarist, vokal i glavni autor pjesama bio je Paul Weller, na basu Bruce Foxton, a za bubnjevima Rick Buckler.
Iako su tri godine stariji Foxton i Buckler bili već tada vrlo vješti i talentirani glazbenici, u The Jam se sve vrtilo oko tinejdžera Paula Wellera: njegovog originalnog i ponekad grubog vokala, režećeg Rickenbackera s kojim je htio postati novi Pete Townshend ili Wilko Johnson, tekstova u kojima se mogao pronaći svaki samosvjesni tinejdžer tog vremena te elegantne odjeće kojom se uvelike izdvajao od ostatka punk scene.
‘In the City’ je u svojih dvanaest pjesama, od kojih osam traju manje od 3 minute, za svoju scenu uzeo ulicu: naročito se to prepoznaje u naslovnom hitu, jednu od klasika punk rocka, zatim u uvodnoj ‘Art School’ te poletnoj ‘Sounds From the Street’. Našlo se mjesta i za dostojan naklon The Who (‘Away From the Numbers’) te Dr. Feelgood (‘Takin’ My Love’), kao i za dvije obrade; one Larryja Williamsa (‘Slow Down’) te temu iz TV serije ‘Batman’, kojom su valjda htjeli pokazati da nisu baš toliko ‘ozbiljni’ i ‘ljuti’.
Debitantski album benda, koji će u nekoliko godina svog vijeka doseći neslućenu popularnost u domovini, ne treba se nadugačko opisivati, već slušati i slušati te u njemu uživati na najglasnije – naročito ako su vam Sex Pistolsi i The Damned previše punk, a The Clash i Buzzcocks pak premekani. ‘In the City’ je uistinu mali dragulj britanske ’77.
Filip Katić
The Jam Albumi Kronologija | This Is The Modern World » |