Edition date Ožujak 1983
Država UK
Etiketa Warner Bros. Records
Catalog Number 9 23774-1
Edition details Producent: Bill Ham
Tags ZZ Top Bill Ham Warner Bros.

Voljeli vi blues i rock ili ne, najvjerojatnije ste upoznati s ovim kultnim bendom. Čine ga tri člana, Billy Gibbons (vokal, gitara), Dusty Hill (vokal, bass gitara) i Frank Beard (bubnjevi). Ono što ovaj bend čini vizualno prepoznatljivim su duge brade Gibbonsa i Hilla, a ne škodi napomenuti da se jedini član koji nema bradu nego većinom samo brkove preziva Beard (engl. brada). Osim vizualnih obilježja kao što su brade, šeširi i slićna odjeća članova, ZZ Top ima i niz drugih obilježja. Recimo, jedan su od rijetkih bendova koji je u originalnoj postavi potrajao više od 40 godina, te nisu promjenili ni menadžera ni producenta. Prepoznatljivi su i po svom zvuku i melodijama pjesama, koje će nedvojbeno uči u uho i nekome tko nije fan ZZ Topa, a mnogo ljudi nakon nekoliko preslušanih pjesama ubrzo to i postane.

Komercijalni uspjeh postigli su sedamdesetih i osamdesetih godina prošlog stoljeća, a osmim po redu studijskim albumom Eliminator iz 1983-e godine svijet su protresli možda i svojim najvećim hitovima Gimme all your lovin',Sharp dressed manGot me under pressure Legs.

Album je prožet jednostavnim, ali prepoznatljivim blues gitarističkim rifovima i solažama Billya Gibbonsa, ali i odlično usklađenoj ritam podlozi Dustya Hilla i Franka Bearda. Kao i većinu bendova u osamdesetim godinama, i ZZ Top je zahvatila takozvana „sintesajzer era“, pod utjecajem koje su nastali hitovi LegsTV Dinners. Ostale pjesme s albuma, kao što su Thug, I need you tonight iBad girl, također su itekako vrijedne pažnje, jer poznati teksaški bradonje i kroz njih dokazuju svoj talent i sposobnost da izađu iz okvira pjesama o ljubavi - oni jednostavno mogu napisati pjesmu o bilo čemu, a da pri tome ostanu odani sebi i glazbenom pravcu kojem pripadaju.

I na kraju balade o ZZ Topu, treba napomenuti da su za hit Legs s ovog albuma 1984-e dobili MTV-evu nagradu za najbolji video, a 2003-e su učlanjeni u Rock n roll hall of fame.

Branimir Vrlec

Hits 1363