Released Lipanj 2008
Format Video
Vrsta Rock / Blues rock / Hard rock / Roots rock / Southern rock
Dodano Petak, 14 Listopad 2011
Edition date Lipanj 2008
Etiketa Eagle

Priča o ovom legendarnom bendu ide naravno od zlatnih godina rocka, od 1970. godine. Oni su oduvijek bili sinonim za pravi rock zvuk. Oni su bili ti koji su stvarali onaj poznati zvuk Texas bluza, koji krasi čistoća zvuka koju "proizvodi" gitara, bas i bubnjevi, čvrst i energičan zvuk, koji tjera "dlake na juriš". Oni su "one and only" ZZ Top. Izdavačka kuća Eagle Rock/Eagle Vision 24.lipnja objavljuje njihov DVD Live from Texas, a na moje neopisivo veselje upravo meni je pripalo, zaista veliko zadovoljstvo da napišem par redaka o tome što sam vidio i čuo i kakav je dojam na mene ostavila ova edicija. I što mislite da ću napisati?

ZZ Top osobno ne slušam od njihove pjesme Viva Las Vegas! Njih slušam od albuma… ma, od pjesama kao što su Brown Sugar, Blue Jeans Blues, Jesus Just Left Chicago, Waitin" for the Bus, Heard It On the X, Just Got Paid, La Grange, Tush, a tek onda dolaze sve druge stvari iz njihove zaista bogate riznice i pjesmarice. Od najvažnijih dana kada se formirala moja glazbena opredijeljenost i zanimanje, ZZ Top bili su važan čimbenik formiranja moje glazbene sklonosti. U vrijeme dok su našim gradom u disko klubu svakog petka, subote i nedjelje odzvanjali udarni rock rifovi, a ne zvuci novokomponiranih "šund" hitova u izvedbi raznih Ceca, Seka, Maca i čega sve ne, e tada su i ZZ Top svakako dali svoj obol i doprinos u formiranju životnog stila i glazbenog ukusa. Neki to čak zovu amerikaniziranjem, ma baš me boli… Uvijek sam za takvu vrstu glazbe, za rock nego za ovu "ljigu", koja se doslovno infiltrirala u svaku poru bilo kojeg našeg društvenog sloja. Ono što je bitno da osobno, nikada nisam dao da mi ta "ljiga" prismrdi u moju privatnost. Eto, i ZZ Top koristim da se borim protiv ove pošasti. Mnogi će reći e to smo već puno puta čuli, neki i vidjeli, da dragi moji, ali pred Vama je ZZ Top, koji će Vas uvijek oraspoložiti, zabaviti i u nekim pjesmama i njihovim nadahnutim izvedbama doslovno oduševiti. Ovaj bend od kada pamtim uvijek nas je dobro razdrmao svojim udarnim temama.

Billy Gibbons (gitara), Dusty Hill (bas) i Frank Beard (bubnjevi) u naša srca unose samo radost i dobro raspoloženje, no ono što je posebnost to su njihovi koncerti (na kojima sam bio i osobno nekoliko puta). Njihov zvjezdani status teško da se može poreći, oni to koriste da ga još malo pojačaju svojim pristupom, scenskim nastupom i ikonografijom. Nema tu puno filozofije, samo rif, čvrsta ritam sekcija i hrapavi vokal. Da, štovani čitatelju to su ZZ Top, koji i kad sviraju "samo" sat i dvadeset minuta "odpraše" udarnički, ali istovremeno to prezentira sav njihov iskustveni i verzirani scenski program. Da li su u pitanju čvrsti rock zvuci, teški Texas bluz ili malo modernizirani zvuk ZZ Top zvuče više nego dobro, jedinstveno i za mene očaravajuće.

Ovaj njihov DVD zaista ima odličnu "opremu" i bonus dodatke. Slika i zvuk su besprijekorni, a sam štih na ovom njihovom koncertu na domaćem terenu jednostavno ima posebnu draž i ugođaj. Možda baš zato mi je tako dobro legao.

Od 17 pjesama plus bonus materijal uz raskošni "packing" daje jedno izdanje za koje uopće ne treba dvojiti, već ga jednostavno nabaviti tako da nam s vremena na vrijeme ovaj DVD služi kao revitalizirajući lijek ili sredstvo, koje će nam uvijek biti relevantan dokaz zašto svi volimo ovaj Texas rock-blues. Tko mi ne vjeruje neka slobodno posluša i pogleda samo veliki finale ovog koncerta kojeg čine: Tube Snake Boggie, La Grange i naravno, fascinantnu izvedbu legendarne teme Tush.

Na kraju tu je i bonus materijal u trajanju od 34 minute i koji sadrži; 18 minutni intervju kojeg su dali svi članovi benda, onako u backstageu uz partiju pokera. Vrlo zanimljiva razmišljanja i stavljanja samog benda upravo tu gdje i je, bez imalo samo hvale i preuveličavanja. Kao šećer na kraju je njihova obrada poznate Hendrixove Foxey Lady. Super! Odlično! Fascinantno!

PREPORUKA:
Kada su u pitanju ZZ Top ovaj dio uopće nije potreban, oni koji znaju njima nije potrebna apsolutno nikakva preporuka dovoljno je samo čuti i vidjeti kako nas Billy Gibbons svojom gitarom uvodi u low down & dirty blues; odnosno u onaj dio koncerta, koji naziva Blues Time. Još kada prva krene Blue Jean Blues sve se mora pokrenuti u tijelu onoga tko sluša i gleda više nego odličan DVD Live From Texas legendarnih ZZ Top.

Hits 4424