Dodano Utorak, 30 Kolovoz 2011
Length 1:53:14
Edition date Ožujak 2011
Država UK
Etiketa Columbia
Catalog Number COL 503323 2
Edition details Datum objave izdanja: 27.3.2001.; Datum objave reizdanja: 29.3.2011; Produkcija: Pete Yorn, Brad Wood, R. Walt Vincent, Ken Andrews i Don Fleming; Snimano: Marcussen Mastering, Los Angeles

Nakon deset godina karijere Pete Yorn odlučio se na reizdanje svog prvog albuma musicforthemorningafter. Album je podsjetnik kakav je originalni studijski album: kolekcija predivnih pjesama, svaka posebna na svoj način. Uz pomoć poznatih producenata, kao što su Don Fleming (Teenage Fanclub, Sonic Youth, Dinosaur Jr.) i Brad Wood (Smashing Pumpkins, Liz Phair), Yorn je snimio 14 pjesama koje svoj utjecaj vuku od alternativnog rocka, roots rocka, i Britpopa, a ipak sa dozom Bruce Springsteen prizvuka. (Yorn je također iz New Jerseya.)

Prvi disk je originalni studijski album, osvježen s nekoliko dodataka: skrivenom pjesmom A Girl Like You, koja je dodana kao posljednja pjesma. Album musicforthemorningafter poznat je po melodijama i nevjerojatnoj pažnji ka detaljima. To se čuje u prvoj pjesmi Life on a Chain, dok instrumentacija lagano varira, čuju se pokretački bubnjevi i kontrapunktirajući bas, zatim sinkopirana melodija u gitari i Wurlitzer piano na June, te hrskave gitare koje prolaze refrenom u Sense. Nevjerojatna je povezanost u albumu, a tome je zaslužan sam Yorn, koji svojim glasom može prenijeti duboke emocije.

Drugi disk počinje živom svirkom, na samo jutro kad je album pušten u prodaju 2001., za Morning Becomes Eclectic, radijsku emisiju KCRW. To je iskrena interpretacija pjesama sa albuma. Ogoljen, tvrd zvuk, daje Yornu više prostora za interpretaciju, glas pun ranjivosti puca u kodi pjesme Sense, kao i u refrenu pjesme On Your Side. Yorn zvuči umorno, ali to daje dodatni šarm izvedbi. Također u drugom disku se nalazi i razgovor Petea Yorna sa voditeljem emisije Morning Becomes Eclectic Nicom Harcourtom u kojem Yorn priznaje Morrisseya kao najdražeg izvođača, nakon razgovora slijedi bluesy obrada pjesme Panic od Smithsa. Yorn nas je obradovao sa nekoliko do sada neobjavljenih pjesama (The Barber i remix pjesme Life on a Chain) vrlo zarazne pjesme, ali ne daju neku posebnu vrijednost.

Čak i nakon deset godina album musicforthemorningafter zvuči svježe i fantastično. Kao što i sam naslov albuma kaže, album se bavi onim momentima, poput izlaska sa prijateljima ili  sa voljenom osobom, zabava do kasno u noć, usamljenja voženja taksijem u ranim jutarnjim satima i koji su to osjećaji koji nas obuzimaju sljedeći dan. Svakako Pete Yorn je to opisao na originalan način.

Ivana Obrdalj

Hits 1097