Length 1:18:02
Edition date Studeni 2020
Etiketa Rhino Records
Catalog Number R2 643449
Edition details objavljeno: 6.11.2020.; producenti: David Coverdale, Mike Stone i Keith Olsen; izvršni producent: David Coverdale
Tags Rhino Records Whitesnake

Kompilacijska trilogija pod naslovom „Red, White & Blue“ Davida Coverdalea i grupe Whitesnake započela je s realizacijom tijekom prošle godine. Od lipnja 2020. mogli smo slušati njezin prvi dio. Iza jednostavnog naziva „The Rock Album“ nalazile su se žestoke, rock stvari iz druge faze rada benda koje su dopunjene s nekoliko novih, ranije neobjavljenih pjesama. Nastavak ovoga projekta pod nazivom „Love Songs“ dostupan je od početka studenoga prošle godine kada je objavljen u obliku kompakt diska i dvostrukog, vizualno atraktivnog, crvenog vinilnog izdanja.

Otvaranje ljubavnom ali žestokom pjesmom „Love Will Set You Free“ s albuma „Forevermore“ svakako obećava, vjerojatno stoga što nije klasična ljubavna pjesma. Ipak, već na četvrtoj pjesmi „Too Many Tears“, postaje poprilično jasno da će ova kompilacija biti jedna gorka čaša viskija puna Coverdaleovih suza. Pjesme su ipak preslične jedna drugoj, a iz obamrlosti i sna, mogu nas probuditi neki svjetliji momenti kao što su „Can't Go On“ (1997.) s dobrim spojem akustične gitare i cijeloga benda te klasične balade „Now You're Gone“ (1989.) i „Is This Love“ (1987.), kao i dopadljiv „Easier Said Than Done“ (2011.). Preletjevši preko popisa pjesama brzo ćemo konstatirati da ni ovoga puta nažalost nema niti jedne pjesme s njihova posljednjeg studijskog albuma „Flesh & Blood“ (2019),iako bi pjesme „When I Think Of You (Colour Me Blue)“ ili „After All“ tematski ovdje odlično sjele te, u konačnici, vrlo vjerojatno popravile opći dojam. Vjerojatno nije potrebno naglašavati da je velika šteta što na ovu kompilaciju nije uvrštena pjesma „Here I Go Again“, stari hit s albuma „Saints & Sinners“ možda u nekom novom aranžmanu.

Među petnaest pjesama nabijenih emocijama upletenih u ljepljivu paukovu mrežu patetike možemo pronaći i tri potpuno nove pjesme: "With All of My Heart", „Don't You Cry“ i "Yours for the Asking". Dvije su od njih potpuno prosječne: „With All Of My Heart“, šlagerski groteskna, s teško odnošljivim pratećim vokalima koji razvlače „O0oh baby…“ i „Don't You Cry“ koja je šablonski predvidiva i nezanimljiva. Ali, „Yours For the Asking“, koja je početkom prosinca dobila i videospot, prava je 'cimalica' i može nas zainteresirati za ovo izdanje. Ima u njoj svih elemenata pop-metal hita: lagani ritam, dobar aranžman, suspregnuta žestoka gitaru u podlozi, ujednačen Davidov glas i nekoliko osjećajnih strofa koji upućuju na radost novopronađene ljubavi.

Produkcijski i svirački album je odrađen bez greške. Neke su pjesme prearanžirane, ali novim reizdanjem nisu barokno nakićene i dovedene do neprepoznatljivosti. Ipak, sadržajno, nalazimo ovdje niz nepotrebnih pjesama. Srećom, nisu ovdje samo balade. Jer, tanka je linija između ljubavi i patetike i upravo u formi balada jednostavno je iz emotivnosti proklizati u sluzavost i monotoniju. A čini mi se da se upravo to Whitesnakeu na ovom izdanju djelomice dogodilo. Pravo iskušenje slušateljskoga strpljenja upravo je posljednja pjesma na ovoj kompilaciji - "Let’s Talk It Over", originalno objavljena na albumu „Into the Light“, solo uratku Davida Coverdalea iz 2000. godine u čak osam minutnom izdanju. Po mom mišljenju, sasvim suvišno.

Naravno, ukoliko ste sretno ili nesretno zaljubljeni te pritom fanatičan ljubitelj Whitesnakea, vjerojatno ćete uživati u mnogim pjesmama s ovoga izdanja. Pri tome, preporučam da nabavite kompakt disk a ne vinilno izdanje, jer ćete lakše preskakivati njezine monotone dijelove. Osobno, više me zanima kako će izgledati „The Blues Album“ što ćemo, vjerojatno, doznati već početkom idućega mjeseca. Ako je prvi dio kompilacije bio korak naprijed, drugi je barem korak nazad. Optimistično očekujem da će kod treće kompilacije zmija dobiti 'noge' i potrčati.

Hits 618
The Rock Album « The Rock Album Whitesnake Kompilacije Kronologija The Blues Album » The Blues Album

Posljednja 102 albuma