Released Ožujak 2016
Vrsta Alternative rock / Stoner rock / Alternative/Indie Rock
Dodano Petak, 18 Ožujak 2016
Length 28:10
Edition date Ožujak 2016
Etiketa Dirty Old Label/Dostava Zvuka
Edition details objavljeno: 3.3.2016.; snimano: Dora Maar, House of Pablo i Marky's place (snimanje bubnjeva: Miro Kadijević i Mark Mrakovčić, snimanje svih ostalih instrumenata te mix i master: Mark Mrakovčić)
Tags Mark Mrakovčić She Loves Pablo Dirty Old Label Dostava Zvuka

Zagrebački bend She Loves Pablo nedavno je izdao svoj treći po redu dugosvirajući uradak naziva „Try Mandarin“. Ako do sada niste znali ni da postoji bend naziva She Loves Pablo, ni tko je ona, ni tko je dovraga Pablo, ni zašto ona njega voli, bilo bi krajnje vrijeme da saznate, bar ovaj prvi dio. Dakle, ovaj bend čije ime nema apsolutno nikakvo dublje značenje, te je vjerojatno nastalo nakon duge noći pijančevanja (takve ideje su najbolje, zar ne?) postoji već dugih 11 godina. Pomalo je zastrašujuća pomisao da je od godine gospodnje 2005. prošlo već 11 godina, ali tako je to; matematika je nemilosrdna. Za sve koji su propustili pratiti ovaj živopisan bend od početaka, evo sažetka u kratkim crtama: dio su kolektiva bendova House of Pablo zajedno sa još nekoliko bendova (Muscle Tribe Of Danger And Excellence, Killed A Fox, Straight Outta Fridge, ...) s kojima dijele članove kako im volja, sviraju stoner/groove rock, štogod to značilo.

Jednom kada vaša znatiželja prevlada i odlučite se kliknuti na pokoju njihovu pjesmu te se pobliže upoznati sa sveukupnim stvaralaštvom ovoga benda, nemojte dopustiti da vas misao „gdje je ovaj bend bio cijeli moj život“ potpuno ne obuzme, kako ne bi izgubili osjećaj u nogama ili nedajbože počeli plakati. Nemojte reći da vas nisam upozorio.

No dobro, ako smanjimo doživljaj te relativno objektivno, koliko god to jedna osoba može napraviti u svojoj subjektivnosti, promotrimo ovaj bend i njihov najnoviji album u odnosu na prethodnike, kao i na cjelokupnu hrvatsku scenu ili, oprostite na izrazu, estradu, dolazimo do zaključka kako je ovaj bend moguće usporediti samo sa samim sobom, eventualno sa sestrinskim, tj. bratskim bendovima iz House of Pablo kolektiva, i možda sa Cojonesima. Milozvučni zvuci koje stvaraju ova 4 momka su jednostavno jedinstveni u okvirima ove naše male državice, te ih zbog toga treba cijeniti i čuvati kao kap vode na dlanu.

Za kraj par riječi o albumu (jer ipak je ovo kakti recenzija): početna numera priziva sliku klauna u lunaparku kako pleše valcer i pjeva upozoravajuće stihove „There's a storm-a-comin'“. Druga, singl „Next Of Kin“ odmah donosi ono što nam uznemiravajuće rasplesani klaun pjeva: oluju zamaskiranu u 9 groove rock pjesama. Neki kažu da je ovaj album mekši od prethodnika (i pogotovo od prvijenca), neki da je korak u dobrom smjeru, ali svakako ga vrijedi preslušati i o njemu donijeti vlastiti sud. U svakom slučaju bit ćete bogatiji za jedno novo i „naše a svjetsko“ glazbeno iskustvo.

Vilim Ivančan

Hits 1263
Mother of All « Mother of All She Loves Pablo Albumi Kronologija