Vrsta Pop rock
Dodano Četvrtak, 13 Siječanj 2011
Length 45:16
Edition date Svibanj 2006
Etiketa Warner Bros
Edition details Produkcija: Paul Simon, snimano 2005/2006

Prošlo je punih šest godina od zadnjeg studijskog albuma, još jedne rock ikone, naime, radi se o zadnjem studijskom albumu "Surprise" poznatog kantautora rock & folk glazbenika Paul Simona. Album "Surprise" objavila je poznata izdavačka kuća Warner Bros.

Paul Simon rođen je 13. listopada 1941. godine u Newarku,NJ,odrastao je u Queensu, NJ, gdje se sprijateljio sa svojim školskim kolegom Art Garfunkelom, te su počeli zajedno nastupati (prvotno kao tandem Tom & Jerry po poznatim likovima iz crtića). No, zezanciji je brzo došao kraj, jer već u zimi na prijelazu iz 1957-me na 1958-mu godinu dospjevaju sa pjesmom "Hey Schoolgirl" na top ljestvicu i ista postaje pravi hit, treba naglasiti da su tada obojica imali tek 16 godina. Pravi razvoj karijere započeo im je kao folk dueta u Greenwich Villageu gdje su potpisali ugovor sa Columbia Records za koji izdaju album ""Wednesday Morning,3 AM"" (listopad 1964.) Samo godinu dana kasnije producent Tom Wilson uzima njihovu akustičnu skladbu "The Sound of Silence" dodaje joj električnu gitaru, bas i bubnjeve i nastaje legendarni hit planetarno poznatog dua Simon & Garfunkel.

Slijedećih 5 godina žare i pale diljem svijeta, no 1970. se raspadaju nakon što su snimili svoj najpoznatiji album ""Bridge Over Troubled Water"".
Nakon kraće pauze Paul Simon počinje postupno graditi vrlo uspješnu solo karijeru, snimajući slijedeće albume:

Treba istaknuti njegove najuspješnije solo albume a to su: There Goes Rhymin" Simon /1973/ Warner Bros., Still Crazy After All These Years/1975/ Warner Bros., Graceland /1986/ Warner Bros., You"re the One /2000/ Warner Bros. Kako stvari sada stoje album Surprise /2006/ Warner Bros jednako tako zaslužuje biti uvršten u ovo društvo. Zašto?

Zaista je veliko iznenađenje nastalo izlaskom albuma ""Suprise"" Paul Simona, najprije je to nastalo neočekivanom ponovnom suradnjom sa još jednim fantastičnim glazbenikom i avanturistom Brian Enom, naravno uspjeh nije izostao. Brian Eno je glazbenik koji je radio sa Talking Heads, radio je sa Simonom na albumu ""Graceland"", tamo daleke 1986. godine. Budite sigurni da za ovakav uspjeh albuma ""Suprise"" ne idu sve zasluge Enou, pa, Paul Simon provjereni je skladatelj, koji se je već nebrojeno puta dokazao da nije samo hit maker, već je provjereni i nadasve talentirani skladatelj, čiji albumi uvijek pobuđuju veliku pozornost svih poklonika rock glazbe.

Paul Simon voli eksperimentirati sa raznim glazbenim stilovima, što rezultira pjesmama bogatih aranžmana i vrhunske produkcije. Skladbe na albumu ""Suprise"" zaista zaslužuju veliku pozornost i već nakon prvog slušanja zadivljuju upravo već spomenutim bogatstvom.

Naravno, sve to ne bi bilo moguće prezentirati i snimiti da mu nisu priskočili u pomoć prijatelji - prvenstveno, treba istaknuti gitaristu Bill Frisella i poznatog jazz klavijaturistu Herbie Hancocka. Svih jedanaest pjesama otkrivaju nam bogatu paletu zvučnih pasaža, koje ako idemo analizirati, otkrivaju zaista, zanimljiva Simonova autorska riješenja i to bilo da se radi o klasični baladama ili pak o egzotičnim pjesmama kao onih na albumu "Graceland".

Sam album "Suprise" donosi i postavlja neke nove "Simonovske standarde" tu svakako želim istaknuti izvanrednu skladbu "WARTIME PRAYERS", koja svojom klasičnom strukturom i nadgradnjom, stoji uz bok najboljih pjesmama, koje je uopće Paul Simon snimio, ilo sam ili nekada sa Art Garfunkelom. "I Don"t Believe" je još jedna zaista upečatljiva tema. Još želim istaknuti pjesme: Father And Daugther, Beautiful i That"s Me.

PREPORUKA:
Album ""Suprise"" je iskren i pošten projekt glazbenika, koji ne srlja i ne izdaje albume ako baš nema inspiracije, pa stvarno već je prošlo punih 6 godina, upravo stoga je album "Suprise" hvalevrijedan projekt, koji će dugo vremena boraviti u mojem playeru, što svakako osobito za mene osobno je... znak visoke kvalitete, kako glazbenika tako i njihovih albuma.
Hits 1539
Graceland « Graceland Paul Simon Albumi Kronologija So Beautiful or So What » So Beautiful or So What

Decapitated feat. Incantation, Nervosa, Kassogtha - nihilizam na najjače