Vrsta Soul / Contemporary Pop/Rock / Adult Contemporary / Blue-eyed soul
Dodano Petak, 19 Kolovoz 2011
Edition date Svibanj 2011
Etiketa EMI Records
Edition details DVD izdanje s bonus CD-om
Tags Simply Red

Za razliku od one besmislene audio kompilacije od prije godinu dana Songs of Love koju je vjerojatno potencirala izdavačka kuća Simply Reda, a ne sam Mick Hucknell kako bi izmuzla zadnje pare na okončanju jedne fenomenalne karijere predobrog soul benda tj. zadnjih skoro 10 godina manje – više glavnog aktera i jedinog preostalog originalnog člana te i jednog od najboljih soul vokala uopće, Micka Hucknella – ovo je zaista DVD koji trebate imati u svojoj kolekciji. Naročito ako nikad niste bili na nekom od njihovih koncerata. Nema doduše bonus materijala, ali i sam koncert je dovoljan.

Mick je možda odlučio završiti priču Simply Red, ali nimalo ne izgleda da se umorio, iako ima već preko 50. a naročito ne pjevati sve te vanserijske pjesme.

Kada u to ukomponirate posljednjih cca. 6 godina stalnu postavu benda koja je još dodatna duša i srce i support Micku (braću Lewinson, bubanj i bas, bih odmah maznula da mi treba prateći bend) i sve to skupa u preatraktivnom okuženju noćnog Sydneya uz osvijetljenu Operu i jednako tako dobar light show – video definitivno prenosi atmosferu i ugođaj izvanredno opuštene, muzikalne i plesne večer pod zvijezdama. Nema bolje scenografije za glazbu Simply Reda nego ove.

Kad smo kod glazbe, zvuk je sjajno sniman i prenešen, a izvedba sviju toliko savršena, a istovremeno nimalno „boring“ kao što to savršenstvo može biti. Obratite pažnju na It's only love kao posvetu Barryu Whiteu gdje Mick (a to još vjerojatno niste čuli) nekoliko puta izgovarajući oponaša Barryev glas i jednostavno ne vjerujete da je to Mick, a ne Barry. Svaki put kada čujem Sunrise sjetim se jednog još boljeg soul benda (dua točnije) čiju je pjesmu I can't go for that Mick samplirao na Surise – Hall & Oates. Svakako si potražite original bit će vam otkriće ako do sada za njih niste čuli.

Nema smisla mnogo pričati o ovom DVD-ju - trebate ga pogledati. Koncert traje sat i 40 minuta i kad dođe kraj i kada Mick kaže: This is Simply Red saying goodby to the world, sve ti dođe žao.

Jer, za one koji ne znaju, Mick nastavlja malo drugačiju karijeru - lani je naime objavljeno da se Mick pridružio legendarnim The Facesima koji su se ponovo okupili 2009., no bez Roda Stewarta, ali je zato Ronnie Wood još tamo. The Facesi su trenutno na turneji po Britaniji i moram priznati da me živo zanima ta kombinacija The Faces i Mick Hucknall.

Anastazija Vržina

Hits 1055