Dodano Srijeda, 20 Travanj 2011
Žanr Soundtrack
Length 1:14:27
Edition date Prosinac 2005
Etiketa Decca / Aquarius Records
Edition details Kompozitor: James Newton Howard.

Ljubavne priče o ljepotici i zvijeri uvijek su bile najdirljivije i najljepše ispričane priče bez obzira o kojem se djelu radilo. Priča koje ću se sada dotaknuti, ali samo preko glazbe, svima je vrlo dobro poznata i govori o ljubavi prelijepe i zanosne djevojke prema monstruoznoj gorili znanoj kao King Kong

Da King Kong ne bude jedina priča koja će se prepričavati pobrinuli su se redatelj filma Peter Jackson i kompozitor koji je prvotno trebao skladati glazbu za ovaj film. Naime, Howard Shore (izvorni kompozitor) proveo je mjesece i mjesece skladajući i snimajući glazbu za Peter Jacksonov remake King Konga iz 1939., kada je objavljeno da su redatelj i skladatelj zbog "kreativnih nesuglasica" odlučili raskinuti dotadašnju suradnju. Sve se to zbilo svega nekoliko tjedana prije isteka roka u kojem ja glazba morala biti skladana. Tako se James Howard Newton našao u prilično lošoj situaciji jer je sav posao oko stvaranja glazbe pao na njegova leđa. Sa samo pet tjedana za pisanje više od dva sata glazbe Newton se primio velikog posla snimanja i skladanja koristeći se audio i video tehnologijom kako bi komunicirao sa studijem i P. Jacksonom. Interesantno je, međutim, da se Jakson i Newton tijekom cijelog vremena snimanja nisu uopće sreli sve do premijere filma.

Srećom po nas J. H. Newton je izvrstan skladatelj filmske glazbe i njegov soundtrack je sve samo ne razočaravajući. Uzmemo li u obzir još i maločas spomenuti kratak vremenski period kojim je raspolagao dolazimo do zaključka kako je njegova glazba najblaže rečeno impresivna i snažna zbirka akcije, drame i humora. U takvoj zbirci miješanih osjećaja, drame i akcije, strepnje i radosti Newton nas vješto vodi kroz film i na svoj kreativan, glazbeni način priča nam svoju priču o ljubavi i strahu. Uvijek sam tvrdio, a ovdje to i ponavljam, kako kroz dobro skladanu filmsku glazbu možete pratiti radnju filma jednostavno slušajući njezino raspoloženje i emocije.

Neću pretjerati ako izjavim da je glazba koju je Newton skladao za film King Kong, a koja je objedinjena na istoimenom soundtracku najsnažniji i najkvalitetniji album filmske glazbe koji je objavljen prošle godine.

Dragutin Andrić

Hits 758
Get Rich or Die Tryin' « Get Rich or Die Tryin' Razni izvođači Albumi Kronologija The Da Vinci Code (soundtrack) » The Da Vinci Code (soundtrack)