Released 2007
Vrsta Pop
Dodano Nedjelja, 27 Studeni 2011
Žanr Pop
Edition date 2007
Etiketa Dallas Records)

Iz Dallas Recordsa dolazi treće izdanje kompilacije Cool Hits, zbirke recentnih glazbenih hit singlova koji su se pojavili u zadnje vrijeme. Pohvalno je što diskografske kuće na ovaj način predstavljaju hitove iz svoje recentnije glazbene ponude, koja u ovom slučaju uključuje već poznata imena kao što su Kylie Minogue, Kellis, Robbie Williams, Dave Gahan i Air. Tu su i indie rock bendovi Babyshambles sa Delivery i The Thrills sa Nothing Changes Around Here, dok solidan primjer elektronike dolazi u obliku pjesme It"s All True koju izvodi Tracey Thorn.
Pomalo je razočaravajuća obrada pjesme Rolling Stonesa Gimme Shelter koju potpisuju Angelique Kidjo i Joss Stone, dok nešto lakše pjesme možete očekivati od Lily Allen u pjesmi Alfie i Tiny Dancers sa Hannah, We Know. Još jedna žestoka rock balada na albumu je i (I Don"t Need You To) Set Me Free Nick Caveovog projekta Grinderman, sa njihovog debitantskog istoimenog albuma.

Što se tiče ostalih bendova, na kompilaciji su najbolje pjesme sa njihovih zadnjih manje ili više uspješnih albuma, od kojih kao ponajviše opuštajuću valja izdvojiti pjesmu skupine Air, Once Upon A Time. Iznenađujuće je da na kompilaciji uglavnom prevladava rock kao glazbeni pravac, dok treba zapamtiti odličanu pjesmu Grace, Simona Webbea kojom se završava album.

Cool Hits 3 vrlo je dobar primjer kompilacije koja je prvenstveno namijenjena mlađim naraštajima koji tek traže svoje glazbene idole, ali i svim ljubiteljima nove glazbe koji tragaju za novim glazbenim izazovima koji im se ovdje nude.

Hits 1407
Razni izvođači Albumi Kronologija Nova Soul 3 » Nova Soul 3