Vrsta Funk
Dodano Ponedjeljak, 03 Listopad 2011
Žanr Electronic
Edition date 2010
Etiketa Aquarius Records
Edition details Produkcija: Petar Beluhan: Datum objave: 21. 5. 2010.; Snimano: -

Devedesete nisu samo ključne godine za hrvatsku državnost, nego i za hrvatsku glazbu. Vrijeme je to kad je skupina entuzijasta s ograničenim sredstvima, malom publikom, ali velikim glazbenim idejama uspjela iznjedriti hrvatsku urbanu glazbenu scenu, pojam koji je tad bio više prosta riječ nego nešto što bi moglo uspjeti. Okupljajući se oko festivala Lagano, lagano pod matičnom kućom Aquarius Records utabali su put koji će mnogi bendovi kasnije lagano prelaziti upravo zahvaljujući ovoj grupici genijalaca. U Backup ediciji Aquarius Recordsa kompilacija Lagano, lagano i njeno remiksirano izdanje imaju svoje zasluženo mjesto.

Za samu kompilaciju Lagano, lagano najveći epitet koji mogu dodijeliti je da je najhrabrija. Vrijednost ove kompilacije je na mjestima više povijesna (pogotovo u slučaju Flexible Framea) nego glazbena, što zasigurno ne umanjuje njenu vrijednost. Mayalesi i Cubismo su i dan-danas ideali svakog tko se planira baviti glazbom dok je High Class Family ugodno iznenađenje pogotovo u eksperimentalnoj, ali nevjerojatno zabavnoj Rise Me Down. The Bastardz su izvrsnu Tvoju ljubav nepravedno zapakirali u sumorni Horny edit, ali se zato iskupljuju besmrtnim Discom.

Lagano, lagano remiksirano je nešto drugačije orijentirana ploča. Prvenstveno plesna je i dalje jako dobra, ogledni primjerak kako se remiksiraju stvari. Od Busa Flexible Framea se i nije moglo napraviti ništa pametno, no u ostalim slučajevima se radi o izvrsnim klupskim plesnim reinterpretacijama, bilo da su više chillout kao u slučaju Mayalesa ili plesno agresivnije kao u slučaju Songkillersa.

Ovako su se tabali putevi, ovako se pisala glazbena hrvatska povijest. Lagano, lagano je početnica bilo kakvog klupskog djelovanja u Hrvatskoj. Flexible Frame kao najslabiji dio početnice možda nisu vrh, vrhova, ali su morali biti rečeni. Aquarius je škola dobre glazbe. Nemojte biti neobrazovani.

Hits 778
90e - Rock antologija « 90e - Rock antologija Razni izvođači Kompilacije Kronologija Yammat - Kompilacija » Yammat - Kompilacija