Edition date Studeni 2011
Država US
Etiketa Universal Republic
Catalog Number B0016235-02
Edition details Produkcija: The Glimmer Twins
Tags The Rolling Stones Universal

"Some Girls" je djelo najdugovječnijeg rock 'n' roll benda, koje je u svim almanasima popularne glazbe upisano zlatnim slovima zbog svoje kvalitete, ali i povratka u diskografsku formu legendarnog benda nakon par slabijih albuma koje su izbacili. Kritičari im poslije remek djela „Exile on the Main Street“ nisu bili naklonjeni, okarakteriziravši ih kao rock veličine uljuljkane u svojoj popularnosti te među ostalim epitetima, nesposobnima za kreativan odmak od ziheraških šablona koje su uspješno prolazile kod publike.

Definitivno osvježeni, pod utjecajima punka koji se pojavio na velika vrata u 70- ima, Stonesi su osjetili želju za dokazivanjem i ispunjeni buntom da se mogu nositi s mlađim snagama na sceni, snimili jedan od svojih najboljih albuma. Ako ne najbolji, sigurno zadnji među antologijskim albumima, koji je ujedno i najbolje prodavano izdanje ovog benda ikad. Inspirirana disco glazbom Miss You, soul/blues proizvod Beast of Burden, punkerska u Stones ruhu Shattered pored country balade Far Away Eyes su najpoznatiji singlovi koje je iznjedrilo ovo izdanje.

Koliko je plodno bilo snimanje ovog albuma ukazuje činjenica da su neuvrštene pjesme bile plasirane u nadolazeća izdanja tokom godina te su se neke od odbačenih stvari našle ovdje na drugoj strani albuma koji se kompletno sastoji od neobjavljenih izdanja iz 1978. godine. Originalno je snimanje bilo odrađeno u Parizu s gitaristom Ronniejem Woodom, prvi puta kao punopravnim članom benda, koji je ostavio svoj autorski potpis na zvuku ovog albuma, ali kao najveći kreativac i generator ideja na ovom izdanju ostao je zapamćen Mick Jagger. Pjesme s druge strane dovršavane su nedavno, neke s minornim korekcijama, dok su druge bile tek instrumentalna podloga na koju je Jagger morao nasnimiti vokal.

Za razliku od većine situacija kada bendovi izdaju svoje neobjavljene pjesme koje su uglavnom zanimljive samo okorjelim fanovima i nisu iste kvalitete ili se ne uklapaju u koncept albuma poput onih objavljenih, ovdje nije tako. Ova vanbračna djeca Rolling Stonesa, mogu ako ništa stajati rame uz rame sa zakonitom. Chuck Berryjevska ClaudineDon`t Be a Stranger, balada koju je otpjevao Keith Richards We Had It All, zatim I Love You Too Much i obrada country uradka Hanka Williamsa You Win Again se mogu nositi i s puno poznatijim rivalima iz bogate pjesmarice Rolling Stonesa. Činjenica da su se našle isključenima iz finalnog uratka može se opravdati samo vanserijskim brojem dobrih skladbi koje su u tome veoma kreativnom razdoblju izbacili i da ih jednostavno nisu imali gdje staviti.

Izdvojio sam par pjesama koje mrvicu iskaču na prvo slušanje, ali originalni album vrlo je jak kao cjelina, a novi disk sa neobjavljenim pjesmama ne služi isključivo kao jeftini marketinški trik za podizanje blagdanske tiraže albuma već zaista dodaje novu, nepoznatu dimenziju najprodavanijem izdanju Rolling Stonesa koja će se postojećim obožavateljima zasigurno svidjeti.

Leonardo Skaramuca

Hits 913
Exile On Main St « Exile On Main St The Rolling Stones Albumi Kronologija A Bigger Bang » A Bigger Bang