Vrsta Jazz
Dodano Ponedjeljak, 10 Kolovoz 2020
Length 1:00:19
Edition date Travanj 2019
Etiketa Conawago
Tags Anne Phillips

Pobornica nastupa pred publikom, pjevačica Anne Phillips se odlično snalazi na pozornici, pa tako i na pozornici glasovitog kalifornijskog kluba Jazz Bakery. Osjeća se to u prisnoj komunikaciji s publikom, najavama skladbi, ali i naracijama unutar izvedbi, koje ponekad zauzimaju dominantnu ulogu. Ona je jedna od onih koje znaju privući pažnju publike zanimljivim pričama koje su ujedno i edukativnog karaktera. Na programu su u većem dijelu njezine skladbe, od kojih je najpoznatija “Watching You Watching Me”, a oslonila se i na nekoliko standarda: “Born To Be Blue”, “Easy Street”, “Embraceable You” i “There Will Never Be Another You”. Što se tiče njihovih izvedbi – uglavnom u baladnom ugođaju - ništa ne prepušta slučaju. Naime, ovakvim odabirom suradnika nije mogla pogriješiti, ne samo zato što se radi o bliskim suradnicima nego i o sjajnim instrumentalistima. To su pijanist Roger Kellaway, kontrabasist Chuck Berghoffer i tenor saksofonist Bob Kindred. Izostavljanjem bubnjara iz ritam sekcije otvorila je prostor za izvedbe intimnijeg karaktera, ali i češča sola članova banda. Oni su se pak prilagodili tom sjetnom ugođaju, svirajući diskretno ali uvjerljivo, njezinu su prezentaciju učinili boljom, a svoje improvizacije su gradili strpljivo, s razumijevanjem i u skladu sa stilom. U pratnji su angažirani i usklađeni, usredotočeni na pjesmu i ono što i kako u tom trenutku pjeva Anne Phillips, a kad dođe red za njihova sola ne udaljuju se od ugođaja ni teme, ne razbacaju se tehnikom već izvedbu nadograđuju smisleno. Želimo li dublje proniknuti u ljepotu njihovih sola to ćemo ostvariti tek pažljivijim slušanjem, višestrukim preslušavanjem.

Hits 1087

Posljednja 102 albuma

All You Need Is Now All You Need Is Now