Review
Paul Oakenfold je najbolji. To je rekla i Guinessova knjiga rekorda. To je rekla i Madonna i uzela ga za svog glavnog DJ-a na turneji. To su rekli i U2 i dali mu da im remiksira pjesme. To su rekli i Radiohead kad su mu u ruke dali svoje dragocjene stvari. To je rekla i Bjork te napravila nekoliko elektroničkih uspješnica s njime. Paul Oakenfold je jedini DJ koji stoji bok uz bok najvećim glazbenim zvijezdama. U svoje trance aranžmane je uspio uklopiti baš sve i sve uvijek zvuči jako dobro. Kao da se ne radi o izlizanom žanru koji se podnijeti može tek uz opijate, Paul Oakenfold pokazuje zašto je najveći.
I dok druge kolege po razvikanim plažama puštaju svoje setove zabavljajući bogatu i bludnu elitu, rezidencijsko mjesto za Paula Oakenfolda je Las Vegas. I dok je tim gradom svojedobno svojim pjesmuljcima vladala Celine Dion, Oakenfold je zasigurno kvalitetna promjena.
Dvostruki album je audio prikaz onoga što vas u Vegasu zapravo očekuje. Trance odiseja koja se pretapa iz pjesme u pjesmu čak i onima koji nisu ljubitelji žanra neće zazvučati dosadno. Bilo da se radi o izvrsnim remiksevima ili autorskim čudnovatim plesnjacima, ovaj set nije promašaj. Oakenfold je hipnotičan, ne podilazi već viđenim beatovima koji bi na Ibizi izazvali striptiz nego se orijentira prema samim osnovama: ritmu i ponavljajućoj melodiji te stavlja koncept seta prije potrebe za stvaranjem orgija u publici.
Za elektronsku glazbu Oakenfold je kralj i ovo su kraljevski zvukovi. Elektroničko dostojanstvo funkcionira i nakon svih tih godina. U konceptu, ambijentu i izvedbi Oakenfold je nedostižan. Jasno je zašto su ga birale i Bjork i Madonna, i Radiohead i U2. Ako već mogu, zašto ne bi radili s najboljim.
Ivan Glazer