Released Veljača 2018
Vrsta Jazz
Dodano Četvrtak, 19 Srpanj 2018
Edition date Veljača 2018
Etiketa Traumton Records
Tags Other Animal

Gitarist Peter Meyer, alt saksofonist, flautist i klarinetist Wanja Slavin, basist Brenhard Meyer i bubnjar Jim Black - ova četvorica dugogodišnjih suradnika čini novi band Other Animal.Tako su ga nazvali jer ih u svijetu glazbe intrigira nepoznato i novo. Njihova je ideja stvarati glazbu kroz komunikaciju, svjesnu i intuitivnu, u neprestanom pokretu, razvijajući je iznova i iznova. Predloške za ta istraživanja ponudili su braća Peter i Bernhard Meyer koji su pokretačka snaga ovog kvarteta, Peter sa sedam, a Bernhard s pet skladbi. Njih su dvojica i producenti izdanja. No, same autorske zamisli nisu dovoljne. Naime, u oblikovanju djela kroz improvizacije veliku su ulogu odigrali Slavin i Black, kreativni glazbenici bogatog iskustva. Suradnje u kojima su sudjelovali daju nagovijestiti u kojem smjeru bi se njihovi eksperimenti mogli kretati - to je suvremen jazz s raznim utjecajime glazbe današnjeg doba. Osim što vodi vlastite sastave, dobitnik prestižne nagrade Jazz-Echo, Slavin je svirao s Kennyjem Wheelerom, Joachimom Kühnom i Alexanderom von Schlippenbachom, dok Black vodi svoje sastave s kojima istražuje post jazz-rock i etno-jazz s utjecajima balkanskih ritmova, a svirao je s Daveom Liebmanom, Steveom Colemanom, , Daveom Douglasom, Kurtom Rosenwinkelom i drugima. Na njihove izvedbe snažan su utjecaj ostavila dva kultna glazbena miljea: njujorški i berlinski, svaki sa svojim specifičnostima. Glazbu kvarteta Other Animal nazivaju alternativnim prog-jazzom, ona se zasniva na eklekticizmu i improvizacijama, njihovo korištenje elektronike gotovo je neprimjetno ali pridonosi formiranju posebnog zvuka i atmosfere. Ponešto od toga otkrit će te i na ovom CD-u.

Hits 3868

Ikone simfonijskog metala u Tvornici

Tv Eye održali koncert u karlovačkom Stardustu