Edition date Listopad 2012
Država UK & Europe
Etiketa Parlophone
Catalog Number P015 0222
Edition details Snimano: studeni 2011., Abbey Road Studios, London
Tags Kylie Minogue Parlophone

Proslava 25 godina karijere Kylie Minogue zapravo nije ranije izdana kompilacija The Best of Kylie Minogue nego pomalo neobično izdanje The Abbey Road Sessions. Orkestralna reinterpretacija ključnih točaka Minogueine karijere je pun pogodak na razini ideje, a u izvedbi postaje pravo iznenađenje i neočekivana kruna karijere australske pop princeze dajući joj u poznijim godinama novu svježinu i relevantnost.

Kylie si je postavila popriličnu prepreku odlučivši prearanžirati pop hitove obzirom da su komercijalna slatkoća i elektronski zvuk, lajtmotivi njezine duge karijere, nespojivi s big band izvedbama. Ipak, za mnoge pop hitove koji su nastajali kao odgovor na tadašnje pop standarde, a s vremenom izgubili postojanost, je ovo novi vjetar u leđa. To se prvenstveno odnosi Stock-Aitken-Waterman relikte electropopa osamdesetih koji obrađeni odlaze u nepredviđenim smjerovima. Hand on Your Heart tako postaje indie folk balada, a Finer Feelings postaje naglašeno dramatičniji u odnosu na originalnu verziju. Obzirom na mogućnosti koje po pitanju dramatičnosti orkestar pruža, gudači čine čuda za naoko teško promjenjivu Can't Get You Out of My Head, a Confide in Me postaje neostvarena James Bond tema.

No to nije sve što ovaj put čudesno kreativna Kylie nudi ovaj put.On a Night Like Thisje pretvorena u big band hit kakve je Robbie Williams nekad stvarao na Swing When You're WinningSlow u erotiziranoj i suptilnijoj verziji otkriva Kyliein jazz potencijal koji je dosad jako dobro skrivala, a Better the Devil You Know se prema kraju pjesme pretvara u punokrvni blues.

Ipak, malo preobimno izdanje ima svoje promašaje. I Should Be So Lucky I Believe In You su ipak trebali ostati diotrashplesnih podija u svojim originalnim verzijama, aWhere the Wild Roses Growje nepravedno banaliziran. Da nije tih ozbiljnijih gafova, mogli bismo govoriti o pop (ako ovo uopće tako možemo nazvati) albumu godine.

Znakovito, album završava pjesmom Never Too Late. Ako je to Kylieino namigivanje da očekujemo neki drugi smjer u karijeri, The Abbey Road Sessionsje dobar putokaz gdje bi trebala krenuti. Vokalno to možda ponekad i jest prevelik zalogaj za nju, no zbog stila i dobrih glazbenih namjera svima treba biti drago što je Kylie još uvijek bitan faktor na pop sceni.

Ivan Glazer

Hits 788
Aphrodite Les Folies (Live In London) « Aphrodite Les Folies (Live In London) Kylie Minogue Albumi Kronologija Kiss Me Once » Kiss Me Once