Length 37:01
Edition date Srpanj 2021
Etiketa Stony Plain Records
Catalog Number SPCD 1433
Edition details objavljeno: 2.7.2021.;
Tags Steve Marriner Stony Plain Records

Album "Hope Dies Last" Stevea Marrinera objavila je kanadska izdavačka kuća Stony Plain Records 2. srpnja. U 37 minuta dobili smo "albumčinu" koja će nas itekako lupiti po nosu, jer Steve baš ništa ne prepušta slučaju i drma kao da mu je zadnje što će učiniti, a i ekipa koja se okupila oko njega u doba ove pandemije zajedničkim je snagama odradila ovaj jednostavno razarajući rock n' blues album, koji malo koga neće iznenaditi. Dovoljno je od pridružene ekipe spomenuti samo Jimmyja Bowskilla i boljim poznavateljima ove priče sve će biti jasno!

Steve nam dolazi iz Ottawe i svojim vrlo čvrstim određenjem prema prezentacijskoj formi ovog glazbenog žanra snažno šalje poruku svojim novim solo albumom. "Hope Dies Last" nastao je u ovom vremenu pandemije, kada su se glazbenici jednostavno orijentirali radu u studiju i pri tome se trude biti što inventivniji, jer je Steve jednostavno okrenut budućnosti, vrlo rado radi eksperimente i ne ustručava se ići bilo kuda, ako ga ta glazba ispunjava. To vrlo plastično dokazuje i popis glazbenika s kojima je nastupao: Colin James, Paul Reddick, Samantha Martin & Delta Sugar i Lee Holmes. Pored toga Steve je polovica Manx Marriner Mainlinea s Harryjem Manxom, ali i trećina poznatog trija MonkeyJunk.

Ovako široki dijapazon glazbenog interesa jasno će donositi priču koju tako nadahnuto prezentira ovaj glazbenik i njegova ekipa. Za album "Hope Dies Last" tu ekipu čini 15 glazbenika, koji su dali svoj izvrsni talent i sve svoje umijeće za stvaranje i nastajenje i realizaciju ovog projekta. Navest ću samo ove: Jim Bowskill (solo gitara), Darcy Yates (bas), Glenn Milchem (bubnjevi , klavir na "Long Way Down"), Brittany Brooks (back vokali/tambourine) i Jacquie Rutherford (back vokali). Naravno, tu je i Steveova dojmljiva svira "usnjaka" od koje će vam svako malo zastati dah i samo ćete se zapitati što vas je to snašlo. Poslušajte album i sami se uvjerite o čemu se radi.

"Hope Dies Last" Stevea Marrinera album je koji bez imalo frke možete uzeti i odnijeti bilo gdje, na bilo koji tulum i, vjerujte mi, nećete se osramotiti, dapače, jednom kada zauzme uređaje teško da će samo tako izaći. I kako sam Steve kaže:"There’s lots of rocking on this release, but there are some pretty tender moments as well; it felt good to get low.”

Hits 187

Posljednja 102 albuma