Length 55:22
Edition date Svibanj 2017
Etiketa Do It Again Records
Catalog Number 040232546143
Edition details objavljeno: 5.5.2017.
Tags Ed Maina Do It Again Records

Lako slušljiva glazba - od Mozarta do Motowna - sa snažnim prizvukom Južne Floride - suvremeni instrumentalni pop, latin jazz, smooth jazz, funk - to je područje interesa multiinstrumentalista Eda Maine. Sve se to osjeća i na njegovom prvom albumu, koji je pripremao čak trinaest godina. Osim što je svestranost iskazao svirajući u raznim žanrovima, na snimanju ovog albuma predstavio se kao uvjerljiv sopran, alt, tenor i bariton saksofonist, pikolo i alt flautist, klarinetist i svirač E.W.I.-ja (puhačko glazbalo zasnovano na principu sintesajzera). Postave je formirao ovisno o karakteru skladbe, od dua i trija, preko kvinteta i septeta do tenteta, a u njima je okupio cijenjene glazbenike te, što je za njega najvažnije, dobre prijatelje. Među ostalima to su legendarni trubač Ira Sullivan te bas gitarist Abraham Laboriel, klavijaturist i pjevač Rick Krive, pijanist Jim Gasior, gitaristi Jonathan Orriols i Gustavo Eraso, bubnjar Abner Torres i udaraljkaši Hector “Pocho” Nuciosup, Charlie Santiago i Daniel Berroa. “In the Company of Brothers” odnosi se na instrumentalističku suradnju s njima, ali i autorsku s nekima od njih. Naime, iako je Maina autor većine skladbi na albumu - jedini standard je traditional “Amazing Grace” - izvodi i djela bliskih prijatelja, među ostalima Natea Burgossa, Todda Billigsleya i Eddyja Garcie. Sve to uspio je ostvariti zahvaljujući položaju profesora glazbe na jazz odjelu sveučilišta u Miamiju, ali i reputaciji koju je tijekom radijere stekao svirajući s uglednim glazbenicima i sastavima kao što su Maynard Ferguson, Frank Sinatra, Chaka Khan, Natalie Cole, Jaco Pastorius i Temptationsi. Bogato iskustvo za bogat zvuk!

Hits 2752