Length 1:08:43
Edition date Listopad 2013
Etiketa Warner Bros. Records
Catalog Number 9362-49416-0
Edition details Produkcija: Rick Rubin i Mike Shinoda
Tags Linkin Park Rick Rubin Warner Bros.

Linkin Park ponovno je napravio Reanimation? Kao što su dečki rekli, vole eksperimentirati i pomicati granice glazbe pa su se tako sada odlučili za novi remix i dodavanje „modernijeg zvuka“ albumu Living Things. Nakon njihovog nu-metal zvuka postignutog na albumima Hybrid Theory Meteora,koji su ih učinili jednim od najpoznatijih i najslušanijih bendova današnjice, Linkin Park se danas od tih početaka jako udaljio...

Album Recharged sadrži deset remixanih pjesama s albuma i jednu novu pjesmu nazivaA Light That Never Comes, koja se na albumu nalazi u dvije verzije - jedna je u izvedbi s Rickom Rubinom, a druga sa Steveom Aokiem. Ta je verzija također i prvi singl, izbačen 16. rujna. Album su producirali Rick Rubin i Mike Shinoda, a u pomoć su im stigli i DJ-evi.

Zvuk albuma nije lako opisati. U intenzivnoj je vezi s dubstepom, drum 'n' bassom i ostalom sintetikom. Zvuči kao da su ga ubacili u mašinu za rublje i dobro ga iscentrifugirali, a ono što su izvukli vani je srž Linkin Parka omotana u debeli sloj wobba. Iskreno, ovakvo nešto se od njih moglo očekivati, s obzirom da nam sa svakim novim albumom donose novitete. (Mislim, prisjetimo se njihove glazbene evolucije - može li se sadašnji LP uopće povezati s onim iz 2000.?) A kako je u vrijeme Hybrid Theory rap bio jako popularan, oni su spojili svoj tadašnji nu-metal s rapom, pa su tako sada spojili svoj rock s megapopularnim žanrom zvanim dubstep (i porodicom). Tako su na ovom hibridu (pun intended) ugostili face kao što su KillSonik, Monkey Mark, Schoolboy, Enferno i drugi.

Sam album Living Things ima dozu elektra u sebi jer su već tu krenuli u tom smjeru, ali Shinoda je došao na ideju da dodaju još elektra i dubstepa, iako je bio izjavio da više neće raditi remixeve na svoje pjesme. Tako dodavanje elektra i dubstepa u album koji već jest na tu foru, rezultira nečim sasvim udaljenim od LP-a, a bližim današnjim (komercijalnim) trendovima. Pa Korn je napravio dubstep album, zašto ne bi i uvijek željan novoga LP? Ipak su rekli kako žele da se njihova glazba pušta svugdje i da bi htjeli doći do tog stadija da mogu svirati bilo s kim, od Metallice do DJ-eva. Što je odličan stav, moderan, tolerantan, otvoren i inovativan. Samo što u tome svemu nestaje Linkin Park. Iako je album dobro napravljen i sav taj elektro dobro ukomponiran u podlogu, onakav Linkin Park koji se probio kao novitet tadašnje scene i za kojim su ljudi poludjeli sve se više gubi i nestaje.

Recharged je ponovni pokušaj benda da napravi nešto poput Reanimation, ali u modernim okvirima, a takav je uspjeh teško ponoviti jer je Reanimation napravljen po Hybrid Theory koji ima znatno bolje pjesme nego Living Things, a i dosta se blisko držao onog izvornog nu-metal zvuka. Sa svakim novim albumom sve se više udaljavaju od toga, a Recharged je baš guranje do kraja. Nadam se da je to ona točka iza koje više nema i da će se sad početi vraćati unatrag. Ipak, tako im je i producent Rick Rubin savjetovao. Nadam se da će ga poslušati.

Valentina Botica

Hits 881
A Thousand Suns « A Thousand Suns Linkin Park Albumi Kronologija The Hunting Party » The Hunting Party