Vrsta Jazz
Dodano Utorak, 26 Veljača 2019
Length 53:30
Edition date Kolovoz 2018
Etiketa Leo Records
Tags Carol Liebowitz Brigitta Flick

Nakon što su se pijanistica i pjevačica Carol Liebowitz i tenor saksofonistca Brigitta Flick prije gotovo deset godina upoznale u Berlinu, sudbonosan je, zapravo, bio njihov susret 2014. u New Yorku. Tada su nastupile zajedno što se pretvodilo u suradnju koja je rezultirala višemjesečnim učestalim koncertiranjem, a poslije i turnejama po Europi i SAD-u. Do snimanja ovog albuma, krajem 2017., već su posigle zavidno zajednišvo koje omogućuje uvjerljive izvedbe spontane improvizirane glazbe. Uglavnom su to djela koja potpisuju zajedno, a koja su nastala u trenutku snimanja, nadahnuta trenutkom u kojem se izvedba stvara, a donose neponovljiv kreativni impuls. S pravom se možemo pitati hoće li bilo koje od tih djela ponovno izvesti, a ako i hoće zasigurno neće biti ni približno isto. Da bi pokazale kojem glazbenom miljeu pripadaju na CD su uvrstili i nekoliko jazz standarda: “You Don't Know What Love Is” te “September in the Rain” koju su spojile s “Marionette”, manje poznatom skladbom jazz gitarista Billyja Bauera, poznatog kao suradnika Lenniea Tristana i Leea Konitza. U izvedbama skladbi “You Don't Know What Love Is” i “September in the Rain” Carol Liebowitz pjeva teme, ali pristup je i dalje daleko od mainstreama. Naime, obje su stekle ugled na polju free-jazza i suvremene improvizirane glazbe, pristupima koji su obilježili njihove karijere i sinonimi su za njihovo stvaralaštvo. No, budući da se radi o duo formaciji, izvedbe na ovom albumu zasnovane su na intimnijim komunikacijama. A komunikacija, koja se odvija bez predumišljaja, što naravno uključuje pažljivo osluškivanje, neophona je za razvijanje njihovih glazbenih zamisli.

Hits 899