Dodano Ponedjeljak, 20 Siječanj 2020
Length 1:03:38
Edition date Kolovoz 2018
Država Austrija
Etiketa Lucky Mojo Records
Tags Simone Kopmajer

Austrijska je pjevačica Simone Kopmajer svoju je karijeru uspjela popratriti s više od deset albuma. Neki od njih nisu dostupni u Europi i Sjedinjenim Američkim Državama. Naime, neki su objavljeni samo u Japanu i Tajlandu, jer je, nakon što je proglašena velikom nadom austrijskog jazza, karijeru ostvarila u SAD-u, a potom i u Japanu te na jugoistoku Azije. Cijelo to vrijeme ostala je, među ostalim, vjerna tradiciji jazza. Svojim novim albumom ukazala je na ljepotu i bezvremenost te glazbe kakva je bila aktualna 1940-ih i 1950-ih, a još uvijek je svježa i intrigantana. Atentičnost tog izraza iskazala je izvedbama jazz standarda kao što su “Pennies From Heaven”, “Poinciana”, “Struttin' With Some Barbecue”, “Exactly Like You” i “Mood Indigo”, ali i vlastitih ili skladbi nekih od glazbenika koji su joj se pridružili na snamju CD-a “Spotlight On Jazz”. Uz nju svirali su američki tenor saksofonist i klarinetist Terry Myers te austrijski glazbenici: pijanist Paul Urbanek, gitarist Martin Spitzer, kontrabasist Karl Sayer i bubnjar Reinhardt Winkler. U izvedbama na ovom albumu osjeća se iskustvo i pjevačka zrelost. Naime, Simone je već tijekom studija pjevanja u Grazu učila od uglednih pjevača i glazbenih pedagoga kao što su Mark Murphy, Sheila Jordan, Michele Hendricks, Jay Clayton i New York Voices, što je snažno utjecalo na smjer kojim se nastavila kreatati. Tehnika nije sporna, kao ni svestranost i spremnost da se upusti u različite načine vokalnog izražavanja, ali u izvedbama na ovom albumu oduševljava opuštenošću, a to je rijetka kvaliteta. Naravno, to je zato što se takav dojam kod slušatelja postiže samo dugotrajnim, predanim, mukotrpnim radom, a Simone Kopmejer je još u mladosti shvatila važnost takvog načina bavljenja glazbom, što sad daje rezultate.

Hits 1476

Proteini i ugljikohidrati Proteini i ugljikohidrati
Letu štuke