Vrsta Hard rock
Dodano Srijeda, 28 Rujan 2011
Length 40:50
Edition date 2009
Država Australija
Etiketa EMI / Dallas Records

2001. su Jet hvalila na sva usta. Čak i oni manje hrabri su na sav glas hvalili novi AC/DC. Za ove Australce se tržište otvorilo na sve moguće načine i oni su samo svakim albumom trebali osiguravati minimalnu dozu hitova i to bi bilo to. Zakazali su već na prvom sljedećem albumu Shine On. Treći album, Shaka Rock je samo bolna potvrda činjenice da je prvi album više bila naklonjenost muza u jednom trenutku nego trajni talent benda koji bi mogao biti velik.

Nakon slabašnog drugog albuma, ime Jet je počelo isparavati iz ušiju onih koji prate recentna izdanja i top liste. Nakon ovog trećeg, Jet će biti potpuno zaboravljeni. Jasno je da su Are You Gonna Be My Girl i Rollover DJ bili tek pet minuta slave, a da su Jet za Australiju ono što su Kaiser Chiefs za Britance: previše hvaljen mladi bend koji nije sposoban održati razinu i zaslužiti pohvale na dulje staze.

Električnost i snaga koju su imali na prvom albumu je u potpunosti izgubljena. Kopiranje se radi gotovo na svakoj pjesmi i teško se oteti dojmu da se većina ovih melodija i produkcijskih rješenja mogla čuti u osamdesetima, no ovdje je krađa zamaskirana tek toliko da se odmah ne pokupi tužba za plagijat. Balon se previše napuhao na prvom albumu, a Jet ovdje preko desetak pjesama prebacuju praznu gumu. Čak ni prvi singl She's A Genius usprkos polupamtljivom refrenu neće osigurati pristojnu bazu fanova koji će kupiti album.

Jet su samo još jedan u nizu bendova koji su propali nakon prvog albuma, a usudili se snimati čak i treći. Entuzijazam vjerojatno postoji, no talenta nema. Prvim albumom su nas zavarali da su veliki, poželjeli smo da nam daju još. Nakon trećeg albuma želimo samo da – prekinu.

Ivan Glazer
Hits 581