Released Lipanj 2009
Vrsta Rock
Dodano Srijeda, 21 Rujan 2011
Edition date Lipanj 2009
Etiketa Polydor
Catalog Number 51100
Edition details 12. 6. 2009. (Francuska, Poljska, Austrija, Španjolska, Estoniia i Irska) 15. 6. 2009. (UK, Portugal i Meksiko) 16. 6. 2009. (SAD, Kanada, Brazil i Kolumbija) 17. 6. 2009. (Azija i Latinska Amerika) 19. 6. 2009. (Australija i oceanija) 5. 8. 2009. (

Lines, Vines and Trying Times, četvrti album jedinog uračunljivog boy benda sadašnjice, zaokrenuo je u onu dosadnu domenu ozbiljnosti, tako da tri zgođušna brata, od kojih je najstariji rođen '87, sada zvuče kao srednjovječni Bryan Adams, a to se nikako nije smjelo dogoditi, bez obzira na impresivne brojke prodaje i dužinu egzistencije na komercijalnoj sceni. Zašto? Jednostavno – mladi ljudi imaju nekakvu odgovornost da zvuče kao mladi ljudi, a ne kao okorjeli melankolici koji se jasno sjećaju gdje su bili i što su radili kada su ubili Kennedya.

I ne mogu reći da su dečki skroz sami uspjeli ubiti vlastiti entuzijazam (terminatorska produkcija je vjerojatno učinila svoje), ali su, u silnom nastojanju da dosegnu upitne uzore tipa Coldplay, zaboravili na sebe, na svo ono vrištanje iz publike koje predstavlja suštinsku bit svakog boy benda, i na ležernu MTV zabavu koja se ovdje gubi u maničnoj potrebi za nepotrebnim redom.

I jest da se pjesme gutaju samo tako, i da ne iritiraju, ali bilo bi mi draže da iritiraju, i da na prve taktove neke nove Jonas pjesme poželim promijeniti kanal, no nažalost red stvari s novog albuma ne pobuđuje ama baš nikakvu reakciju. I to je ono najžalosnije. Iskreno, između ovog albuma i onih par američkih come backova što sam ih prokomentirala u zadnjih mjesec dana ne vidim nikakvu razliku, tako da ću morati pooštriti kriterije, prvenstveno iz razloga što se ovdje radi o mladim snagama iz New Jerseya.

U nizu od trinaest pjesama izdvajam tek par – baladu Before the Storm, obogaćenu s milozvučnim vokalom Miley Cyrus (bez ikakve ironije!), koja je u potpunosti na visini, makar neopisivo podsjećala na neke davne westernduete, i još jedan featuring s Commonom koji odudara prvenstveno zbog stila, a to već mnogo govori o ispaćenom ostatku kojeg po svoj prilici neće poboljšati ni koncertni video spotovi. Šteta.

Nove Jonase stoga ne preporučujem toplo, ali ako pobuđeni sociološkom znatiželjom želite čuti kako to zvuči kada se nasilno uguši svaki duh mladenačke naivnosti u korektno posloženom albumu za mase, novi Lines,Vines and Trying Times prava je stvar za vas.

Marina Vukman

Hits 1111
Jonas Brothes Albumi Kronologija Lines, Vines and Trying Times » Lines, Vines and Trying Times