Žanr Blues
Length 38:09
Edition date Listopad 2021
Etiketa Big D Booking / NAKED
Edition details objavljeno: 31.10.2021.
Tags NAKED Harlem Lake Big D Booking

Pred vama je, poštovani posjetitelji Blues Cornera, ponovo jedno novo ime - Harlem Lake i njihov nastupni album "A Fool's Paradise Vol.1.", kojeg objavljuju Big D Booking i NAKED, a sve nam dolazi iz Nizozemske. Evo o čemu se radi.

Nastupali su ispred Waltera Trouta, pobjednici su DBC-a (Dutch Blues Challengea) i, eto, nekako su uspijeli pobjediti ovu boleštinu, koja ih je, kao i sve, dobro "zaštopala", a sada kreću dalje pokušati ubrati plodove svog napornog rada. Nakon nekih personalnih promjena, ekipa se ustabilila u postavi: izuzetna Janne Timmer na vokalu, nevjerojatni klavijaturist Dave Warmerdam, koji je na IBC-u u Memphisu doslovno osvojio sve svojim impresivnim umijećem, tu je i Sonny Ray van den Berg na gitari te ubitačna ritam sekcija, koju čine: basist Kjelt Ostendorf i Benjamin Torbijn na bubnjevima. Ova ekipa na predmetnom albumu pokazuje kako se, zapravo, na vrlo lagan način fuzioniraju brojni glazbeni stilovi i domišljatim aranžmanima nastaju pjesme, koje će osvojiti sve one koji kuže ovu "mjuzu" i koji to jednostavno vole. Jednako tako ovi glazbenici vole svirati u proširenom sastavu s čak još sedam pridruženih glazbenika, tu je brass sekcija i ostalo, a tada glazbena priča poprima sjajne konotacije.

Njihova priča počinje poprimati opaku formu nakon objavljivanja svog prvog singla 3. rujna 2021 i nastupom prije Walter Trouta, gdje su doslovno pomeli "stage". Bend je predstavljao Nizozemsku na International Blues Challengeu 2020. u Memphisu i otišao je do polufinala, što je doista veliki uspjeh. Mi to jako dobro znamo, jer i naši predstavnici su došli do polufinala, što je definitivno veliki, veliki uspjeh. Njihov sound krasi vrlo dinamičan, vrlo "friški" "Southern sound" kojeg su inspirirali Joe Bonamassa, Mark Knopfler, Little Feat i Beth Hart. No, isto tako treba razlikovati što su neki inicijalni poticatelji, a što je neko puko "peglanje" onog što drugi rade. Harlem Lake su definitivno svoji, originalni i osobiti i publika ih već jako dobro prepoznaje po tome.

U samo nešto malo više od 38' dobiti ćemo "dobranu" prociju mjuze, kao što su nas nekad svojim albumima filali Focusi. E da, treba se malo "skulirati" načuliti uši i poslušati o čemu se radi, jer najlakše je mahati glavom i to je to! Ovo je glazbena ponuda, sadržaj, koji u sebi ima "ono nešto" i za koga se vrijedi malo koncentrirati i zapravo samo poslušati što se tu nudi i to je sve. Glazba će samo učiniti sve ostalo!

U ovo vrijeme ludila i ove boleštine, koja doslovno sve diktira i svima nam na ovaj ili onaj način limitira život, ovakva izdanja pokazuju kako bi to super bilo da je sve normalno. Harlem Lake već bi debelo bili na turneji, gdje bi promovirali i prezentirali uživo materijale sa svog nastupnog albuma "A Fool's Paradise Vol.1.", no, treba biti strpljiv i kvalitetu nitko i ništa ne može zaustaviti i ona će kad tad isplivati na površinu. A vjerujte mi, Harlem Lake su čista kvaliteta!

Hits 764

Plavi Avion Plavi Avion
Rundek Cargo Trio