Length 42:55
Edition date Kolovoz 2019
Etiketa Playtime Music LLC
Catalog Number PM-001
Edition details objavljeno: 30.8.2019.; izvršni producent: Vinyl Barbie
Tags Augie Haas Vinyl Barbie Playtime Music LLC

Poznatiji kao trubač, skladatelj i glazbeni pedagog, Augie Haas je iznenadio svojim novim albumom. Naime, u čak osam osam izvedbi upustio se u vokalne interpretacije, dok su tek tri instrumentali. Naravno, ne zapostavlja ni trubu koja je ipak njegov prioritet. Njegova muzikalnost nije upitna, a i obrazovanje i iskustvo koje je stekao vrijedni su poštovanja. Magistrirao je na jazz studijima na Chicago Collegeu of the Performing Arts na Sveučilištu Roosevelt, a doktorirao na konzervatoriju Frost School of Music Sveučilišta Miami. No, važniju naobrazbu stekao sviraći s uglednim glazbenicima i orkestrima kao što su Harry Connick, Jr., The Maria Schneider Orchestra, The Vanguard Jazz Orchestra, The Gil Evans Project i Birdland Big Band te sudjelujući u realizaciji raznih broadwayskih predstava. Za razliku od većine drugih glazbenika na današnjoj jazz sceni, koji standarde nastoje osuvremeniti, Haas se priklonio retro pristupu u izvedbama standarda iz ranog razdoblja jazza i doo-wopa, ali i popularnih melodija bliskih tim idiomima. U taj koncept uklopio je skladbe kao što su “Dream a Little Dream Of Me”, “I Only Have Eyes For You” i “Goody Goody”, ali i “Blackbird”, “Will You Still Love Me Tomorrow”, “Georgia On My Mind”, “Love Me Tender”, “Stand By Me” i druge. Zvuk kvarteta, u kojem su uz njega svirali pijanistica i orguljašica Carmen Staaf, kontrabasist Dick Sarpola i bubnjar Jared Schonig, obogatio je uključivanjem četrnaestočlanog gudačkog orkestra koji djeloje pod vodstvom Suzanne Ornstein, a u jednoj izvedbi i petero pratećih vokalista.

Hits 2010

Željezna djeva započela svoj pohod u Ljubljani

Buč Kesidi na Šalati: rock koji rasprodaje dvorane