Released Rujan 2019
Vrsta Blues rock
Dodano Utorak, 01 Listopad 2019
Edition date Rujan 2019
Etiketa Mascot Lable Group
Tags Beth Hart

Beth Hart je svakako glazbenica s kojom se nije za šaliti. Svaki njezin novi rad vrijedan je pozornosti svih koji vole modernu glazbu, a pred nama je briljantan album ''War In My Mind'', kojeg je 27. rujna objavila Mascot Lable Group.

Odmah na početku valja mi svima jasno poručiti da je ''War In My Mind'' prepun emocija i doista fenomenalnih skladbi. Ova nadahnuta kolekcija 12 skladbi (na deluxe izdanju uz 2 pjesme izvedene uživo u Ziggo Dome, u Amsterdamu 2018.) jasno stavljaju do znanja zašto je Beth Hart toliko cijenjena i od službene kritike, i od publike ali i od kolega glazbenika koji svi od reda vole surađivati s njom.

Ovim albumom Beth Hart i prateća ekipa donose nam opaku svirku s doslovno razarajućim vokalnim referencama apsolutno impresivne Beth Hart. ''War In My Mind'' je album koji će svojim sadržajem zadovoljiti apsolutno sve koji vole dobru ''mjuzu'', koja ima rokerski i blues predznak i težnju da takva glazba bude primarna vodilja na svjetskoj glazbenoj sceni.

Teško je doista da će ovakva formula promašiti, Beth jako dobro zna što im je činiti i ona to naprosto i čini, izvodi glazbu koju voli, koja joj teče venama i koja je naprosto dio njenog glazbenog bića. ''War In My Mind'' je zbirka pjesama koje Beth ispjevava toliko iskreno i ekspresivno da je ta njezina iskrenost nevjerojatno stvarna i bliska svima, i slušateljima i glazbenicima koji surađuju s ovom nevjerojatnom glazbenicom čija iskrena glazbena priča stvarno boli.

Producent albuma Rob Cavallo (Green Day, My Chemical Romance, Dave Matthews Band, Goo Goo Dolls) ponovno radi s Beth Hart nakon punih 15 godina. Beth o svemu iskreno priča: ''After I’d played a few songs, Rob came up and said: ‘'You’ve grown a lot as a songwriter – and I want to record these songs with you'’. And he turned out to be one of the coolest people that I’ve ever worked with.”

Pjesme koje možemo čuti vrlo su pomno odabrane i njihovom izvedbom u prvi plan izlazi ono što nam mogu pružiti sama Beth i njezina prateća ekipa. Tako da su zapravo svi dobili neki svoj manevarski prostor i to koriste da pokažu svima kako to oni čuju, doživljavaju i kako te pjesme izvode u svojoj prezentacijskoj formi. Rock, soul, ritam i blues i blues samo su sredstva, glazbeno okruženje i paketi u kojima svi zajedno tako nadahnuto, efektno i iskreno prezentiraju ono što vole.

Osim fenomenalnog vokala tu je i raskošna pijanistička svirka Beth Hart. Doista, svaka čast! Pred nama su pjesme kojima je Beth udarila svoj osobit, jedinstveni pečat. Ovakav  spoj glazbenih, instrumentalnih i vokalnih potencijala, morao je jednostavno polučiti ovako sjajan album.

Na kraju, jasno mi je da nema toga što Beth ne bi odsvirala, gdje ne bi bila ''doma''; maestralna i virtuozna prezentacija briljantnih skladbi uz snažni, efektni udio izvrsne Beth polučili su ovaj briljantni album!

Hits 1144
Beth Hart Albumi Kronologija A Tribute to Led Zeppelin » A Tribute to Led Zeppelin

Choice Of Weapon Choice Of Weapon