Length 52:10
Edition date 2011
Država EU (Francuska)
Etiketa Naïve
Catalog Number NV822811
Edition details Datum objave: 31. 1. 2011.; Produkcija: Hal Willner i François Ravard (izvršni producent)

Čuli ste za ovu gospođu? Vjerujem vam ako kažete da niste, jer u posljednje vrijeme ne pati od prevelike medijske pozornosti, ali oni koji malo pomnije promatraju glazbu kao i njezinu povijest morali su čuti za Marianne Faithfull. Nagrađivana britanska glazbenica i glumica, poznata svojedobno i po svojoj vezi sa Mickom Jaggerom, iako već u godinama donosi nam još jedan svoj album, možda ne presudan ili album koji će predstavljati neki nagli zaokret i preokret već jednostavan glazbeni sklop prepun ugodnih zvukova. Susreli smo se sa mnogim zanimljivim suradnjama, između ostaloga izdvajamo imena poput Lesley Duncan, Jackie Lomax, Carole King, Gerry Goffin i Jerry Lieber.

Album nam donosi šest autorskih pjesama i sedam obrada, a cijelu priču pod producentskom palicom ispričao je Hal Willner. Marianne nikad nije odstupala od folk/jazz/blues okvira uz dodavanje elemenata klasičnog popa i blage inačice rocka. Jedna od posebnosti krije se u njezinom i dalje karakterističnom osebujnom vokalu koji u nekoliko navrata zvuči kao muški.

Dio force se izgubio, tako da sad imamo sve lagane pjesme i nerijedak je slučaj dosta tiha instrumentalna pratnji uz isticanje tek jednog instrumenta. Jedna od takvih je Love song, uz isticanje akustične gitare. Ono što nam daje nešto vedriji sound je pjesma No reason koja nas podsjeća na bolje glazbene godine i neka bolja vremena. Bluzerske sheme srećemo na pjesmi Gee baby, a svojevrsnu propovijed Past present future. Do kraja albuma pratimo također mlake izvedbe koje kulminiraju sa zgodnom pričom, The old house.

Starija publika i fanovi ove zanimljive umjetnice bit će zadovoljni vjerojatno spoznajom da se nije puno toga promijenilo, tek malo pomanjkanje kondicije što je i razumljivo s obzirom da se radi o dugoj karijeri. Simpatičan album koji bi trebali poslušati.

Krunoslav Knežević

Hits 1214
Broken English « Broken English Marianne Faithfull Albumi Kronologija Give My Love To London » Give My Love To London