Vrsta Alternative rock / Alt-Country
Dodano Nedjelja, 30 Listopad 2011
Žanr Alternativ Rock
Length 1:15:08
Edition date 2008
Etiketa New West

The Allman Brothers Band i Lynyrd Skynyrd neki su od bendova koji su označili pojam pravca u glazbi nazvanog Southern rock. Bend koji barem kod nas nije baš previše istican, a kada se radi o ovom stilu je Drive-By Truckers. Eto prigode da to malo ispravim i predstavim Vam njihov zadnji album Brighter Than Creation"s Dark, koji je objavljen 22. siječnja ove godine od strane izdavačke kuće New West.

Bend Drive-By Truckers osobno nisam previše slušao, ali poznavajući njihov glazbeni izričaj, a to je onaj već spominjani južnjački rock, mislio sam da se tu i nema puno što novo za čuti. Usporedbe sa već spominjanim bendovima samo su potencirale to mišljenje, ali onda silom prilike, album Brighter Than Creation"s Dark, našao se u mom uređaju i eto, opet jednog iznenađenja, eto opet razloga da se malo raspišem i pokušam Vam prenijeti svoje viđenje i osobni doživljaj ovog albuma.

Drive-By Truckers nastavljaju i dalje u svom prepoznatljivom stilu koji krasi snažni i svima poznati energični južnjački rock. Mada ih svi poglavito uspoređuju sa Lynyrd Skynyrd na ovom albumu čuju se jasni i neporecivi utjecaji čak i legendarnih Stonesa i to osobito u temi Three Dimes Down.

Ono što posebno krasi album Brighter Than Creation"s Dark su zaista jedinstvene i prekrasne balade, koje su napisali i otpjevali Hood i Tucker, a to je basistica izuzetnih vokalnih potencijala. Za pjesme koje su malo bržeg ritma odnosno energičnije zadužen je bio Cooley. Nadasve bogatu i raskošnu glazbu prate i sjajni tekstovi, koji svojom angažiranošću podržavaju permanentnu želju srednje klase Amerike za osiguranjem kako – tako normalnih životnih uvjeta. Pored toga tu je priča o borbi protiv životnih poroka (alkohola i sl.), ali isto tako u pjesmama (The Home Front i The Man I Shot) progovaraju o besmislenom američkom miješanju u brojne državne i među državne zavrzlame i sukobe odnosno o onom njihovom poznatom "širenju mira".

Kako ovaj album sadrži brojne odlike i upravo s njima traži se put do slušatelja, onda nije ni čudo što se zaista dosta njih, zainteresiralo i nabavilo ovaj album.

Svi mi koji malo bolje pratimo sva ta zbivanja ostali smo zatečeni izraženom kvalitetom. Bend doslovno pršti od dobre svirke, vokalne dionice fasciniraju, a pretenciozni aranžmani ostavljaju nas bez teksta. Zaista izuzetno dobar album kojeg su snimili Patterson Hood, Jason Isbell, Mike Cooley i Shonna Tucker. Ova ekipa je i svojim prijašnjim albumima davala zaista puno, no ovim zadnjim, Brighter Than Creation"s Dark otvorili su čak i neke nove glazbene vidike, osobito kada je u pitanju južnjački rock. Naime, cijela ta furka oko južnjačkog rocka svodi se na nekoliko uspješnica tipa: Sweet Home Alabama, Jessica, Midnight Rambler, Free Bird i tome slično. No, zapravo malo je ljudi koji su malo dublje proniknuli u ono što je vrijedno i što taj južnjački rock stvarno znači i promovira. Drive-By Truckers ovim albumom stvorili su predispozicije da upravo ovaj album, osvoji laskavi naziv najboljeg rock albuma 2008-me godine; a to ipak nije mala stvar.

PREPORUKA :
Moram priznati da me je album Brighter Than Creation"s Dark odličnih Drive-By Truckers zaista ugodno iznenadio. Stoga ga preporučam svima, čak i onima koji nisu pretjerano skloni ovom glazbenom izričaju. Obavezno poslušati !!!

Hits 1482
Drive-By Truckers Albumi Kronologija Go-Go Boots » Go-Go Boots