Released Studeni 2019
Vrsta Jazz / Big Band
Dodano Četvrtak, 06 Kolovoz 2020
Edition date Studeni 2019
Etiketa MCG Jazz
Tags Diva Jazz Orchestra

Najpoznatiji svjetski big band u kojem sviraju isključivo žene, Diva Jazz Orchestra nastavlja tradiciju velikana bigbandaške glazbe: Counta Basiea, Woodyja Hermana ili Buddyja Richa. Pod vodstvom bubnjarke Sherrie Maricle orkestar već dvadeset i osam godina uspješno djeluje snimajući albume i nastupajući diljem svijeta. Zagrebačkoj publici predstavio se dva puta: 2000. u Lisinskom i 2007. u ZKM-u gdje je nastupio u sklopu festivala Jazzarella. Odlikuje se mainsteam pristupom, te strastvenom i uvjerljivom svirkom zbog čega su uz njega kao gosti nastupali vodeći jazz pjevači poput Joea Williamsa, Nancy Wilson, Dee Dee Bridgewater, Rosemary Clooney i Diane Schuur. Na koncertima koje su održale 10. i 11. ožujka 2017., u povodu proslave tridesete obljetnice djelovanja MCG Jazza (Manchester Craftsmen’s Guild Jazz iz Pittsburgha), ugostile su isključivo instrumentalite i to one iz “protivničkog tabora” – dečke. Radi se o prvorazrednim solistima kao što su klarinetist Ken Peplowski, koji je najzastupljeniji solist, te trubač Claudio Roditi, trombonist Jay Ashby, koji se osim kao solist javlja i kao skladatelj i aranžer, te gitarist Marty Ashbi koji zapravo svira kao član ritam sekcije. Odabir najboljih izvedbi s tih koncerata uvršten je na njihov novi album. Osim originala, skladbi gostujućih glazbenika, Ashbyja i Roditija, to su jazz standardi koji dolaze iz raznih idioma popularne glazbe, a koje potpisuju slavni autori “Slipped Disc” Bennyja Goodmana, “A Felicidade” Antonia Carlosa Jobima i Viniciusa De Moraesa, “Noturna” Ivana Linsa i Vitora Martinsa, “The One I Love Belongs To Somebody Else” Gusa Kahna i Ishama Jonesa, “Estate” Bruna Brighettija, Bruna Martina i Joela E. Siegela te “Bucket O' Blues” Plasa Johnsona.

Hits 1398

Proteini i ugljikohidrati Proteini i ugljikohidrati
Letu štuke