Length 40:50
Edition date Lipanj 2017
Etiketa Warner Bros. Records
Catalog Number 0190295938482
Edition details objavljeno: 2.6.2017.; producenti: razni; snimano: 2015. - 2017.
Tags Warner Bros. Dua Lipa

U svijetu glazbe udanašnje je vrijeme popriličan izazov da kao novo ime na sceni postignete uspjeh koji ne podrazumijeva da postanete „one hit wonder“. Dua Lipa probila se na vrh glazbenih ljestvica već i prije nego je izdala studijski album, a to je uspjela singlovima Be The One, Hotter Than Hell i Scared To Be Lonely koji se svi nalaze na njenom debitantskom albumu.

Ovaj album prvijenac od početka do kraja donosi hitove koji se bez problema mogu naći na playlisti noćnih klubova. Pjesme su zarazne, energične i popračene iskrenim tekstovima koji uglavnom govore o ljubavi i muško-ženskim odnosima bez momenta dosade ili zasićenja, a kamoli neke razine monotonije. Jedina balada na ovom albumu je posljednja pjesma, Homesick. Kvaliteta ovog albuma temelji se na posebnom i snažnom vokalu mlade pjevačice, a jednako toliko i na već spomenutim tekstovima zbog emocija koje prenose. Sveukupno album zvuči odlično, odlučno i samouvjereno.

Čak i pjesme poput Thinking 'Bout You koje počinju lagano i tiho, pretvaraju se u male energične dragulje koje ne možete izbaciti iz glave kao i pjesma No Goodbyes koja prerasta u još jedan hit za noćne izlaske. Što se tiče same glazbene podloge, nema tu ničeg pretjerano inovativnog osim načina na koji je Dua Lipa iskombinirala elemente u pjesmama. Tipičan je ovo pop album s nešto više utjecaja elektronskih i dancehall elemenata. Prije nekoliko dana izbacila je pjesmu New Rules kao najnoviji singl i ona se također pokazao kao pun pogodak; pjesma koja pokazuje njezinu snagu, stav i odlučnost. I to je magija koju donosi ovaj album sa svojih 12 pjesama. Dua Lipa ima veliki potencijal da svoju karijeru ne samo učini uspješnom već i dugotrajnom i svakako je jedna od novih glazbenih nada koju treba popratiti u daljnjem radu.

Karla Dobranić

Hits 1674