Length 44:44
Edition date Srpanj 2021
Etiketa Quarto Valley Records / NAKED
Catalog Number QVR0143
Edition details objavljeno: 9.7.2021.
Tags Sean Chambers Quarto Valley Records NAKED

Doista sam izuzetno sretan, jer dogodilo se ono što čekam već mjesecima: Sean Chambers slao mi je poruke da priprema ovo što je upravo pred svima nama. Prvo je 10. lipnja Quarto Valley Records objavio najavni singl "Hidden Charm" nadolazećeg albuma "That's What I'm Talking About: Tribute To Hubert Sumlin", a potom je 9. srpnja objavljen i sam album. U Europi je distribuciju preuzela promotorsko-izdavačka kuća NAKED.

U ovih gotovo 45 minuta glazbenog sadržaja, u jedanaest skladbi, ostat ćete preplavljeni nesagledivom količinom plavičastog kolorita kojom Sean i bend boje svaku od ovih poznatih blues standarda. Album "That's What I'm Talking About: Tribute To Hubert Sumlin" nudi nam skladbe koje će po svojoj vokaciji i namjeni mnoge ljubitelje rock n' bluesa zadiviti kvalitetom i efektnošću. Već od prve skladbe jasno vam je da Sean i bend neće ništa drugo niti pružiti osim odlične svirke, vrhunskog ugođaja i nevjerojatnog "pumpajućeg" ritma.

Ovaj sjajni gitarist je od 1989. do 2003. nastupao s legendarnim Hubertom Sumlinom i upravo u tom razdoblju britanski "Guitarist magazine" prozvao ga je jednim od pedeset najboljih blues gitarista prošloga stoljeća. To nikako nije mala stvar, a to nam izravno govori koliko je ovaj gitarist tijekom godina napredovao i postao doista respektabilno blues ime na svjetskoj blues sceni. A ovaj novi studijski uradak izravna je posveta upravo izuzetnom Hubertu Sumlinu.

Priznati blues/rock gitarist, pjevač i "bandleader" Sean Chambers doista na vrlo ekspresivan način odaje počast svom prijatelju i mentoru, a u tom projektu pored ostalih pridružuju mu se sjajni svirači crno-bijelih tipki Bruce Katz i John Ginty. Sean je proveo pune četiri godine svirajući uz Huberta Sumlina u kasnim devedesetima, a svi znamo da je Hubert radio uz legendarnog Howlin’ Wolfa kao njegov "lead guitarist" i bio je aktivno uključen u izgradnju onog svima nama dobro znanog "Chicago Bluesa".

Sve u svemu, ovaj izvrsni glazbenik dolazi nam s Floride i nema straha, nema nikakvih dvojbi, ova njegova glazbena priča ruši sve pred sobom. Na tako direktan i snažan, izražajan način Sean i ekipa – Todd Cook (bas), Andrei Koribanics (bubnjevi) i Rick Curran (Hammond B3 / klavijature) – praše ovih jedanaest skladbi i sve nas pozivaju da se prisjetimo kako je to nekada Hubert "prašio". Naravno, sve itekako kulminira u Seanovoj pjesmi "Hubert Song", gdje zapravo saznajemo i otkrivamo ama baš sve! Doista, sjajna prigoda da oni koji slučajno nisu upoznati zapravo čuju i tako saznaju sve!

Chambersa pratim već dugi niz godina i iz albuma u album njegovi materijali stalno iskazuju nevjerojatnu kvalitetu i napredak u svim segmentima njegovog glazbenog bića. To me doista veseli i drago mi je da je svojim predanim radom i glazbom dobio svoje zasluženo mjesto na blues sceni. Sean Chambers je svoje glazbene korijene posložio spajajući različite utjecaje svojih glazbenih uzora, kao što su Freddie i Albert King, BB King, Howlin Wolf, Jimi Hendrix i Muddy Waters pa do neizbježne infiltracije glazbenim idiomom Stevieja Ray Vaughana, Johnnyja Wintera i Billyja Gibbonsa, a potom je jasno da sve to samo dodatno pojačava ukupni glazbeno-scenski doživljaj. U Seanu su svi ovi spomenuti glazbenici dobili beskompromisnog sljedbenika i štovatelja, a jednako tako on je ključni nastavak onoga što su i oni sami godinama gradili i stvarali. Naravno, bio je tu potreban mentor tipa, znanja i snage Huberta Sumlina, koji je sve samo trebao kanalizirati i tada je sve sjelo na svoje mjesto. A Sean Chambers danas zvuči baš onako kako i treba zvučati obzirom na svoj kalibar i kvalitetu.

Ove pjesme itekako pokazuju Seana u njegovom najboljem izdanju a to je ono kada je u potpunosti predan rock n' bluesu. Osobno, sviđa mi se ovakav slijed u radu ovog meni posebno odgovarajućeg glazbenika. U svakoj pojedinoj pjesmi dominira njegova gitara, ali ona je itekako "ufurana" u kompletni zvučni zid, koji ovoj ekipi daje neku posebnu, meni nevjerojatno zanimljivu notu. Od prve skladbe pa nadalje, Sean i bend odzvanjaju strašnim, modernim ozračjem i neprikrivenom energijom i dinamikom. Taj nevjerojatno eksponirani "feeling" osvaja apsolutno svakog tko nabavi i posluša ovaj njegov novi studijski album.

Hits 1133
Welcome to My Blues « Welcome to My Blues Sean Chambers Albumi Kronologija