Length 2:34:52
Edition date Listopad 2007
Etiketa Polydor
Catalog Number Polydor
Edition details objavljeno: 9.10.2007.;
Tags Eric Clapton Polydor

Svako malo neki od poznatih glazbenika objavi neku kompilaciju u maniru The Very Best Of, Best of ili pak nešto treće. Bezbroj su kompilacija do sada objavile razne diskografske kuće u ime jednog od najboljih gitarista jučer, danas i sutra one and only Erica Claptona. Izdavačka kuća Universal 09. listopada objavila je dvostruki kompilacijski album sa 36 pjesama pod nazivom The Complete Clapton.

Obzirom da karijera Erica Claptona traje već više od 40 godina teško je obuhvatiti baš sve ono što je bitno na "samo" dva diska. No, moram priznati odmah na početku ovog mog osvrta, da kada se radi o Ericu Claptonu izdavačka kuća Reprise / Wea je pokušala nekako sačiniti sukus karijere velikog Erica Claptona. Na kompilaciju je uvršteno možda i najznačajnijih 36 kompozicija, koje svakom imalo ozbiljnijem pokloniku moderne glazbe, daju kronologiju najbitnijih skladateljskih dostignuća, dok početnicima omogućava lagano učenje i upoznavanje sa fenomenom Erica Claptona. Taj fenomen traje punih 40 godina i mnoge su tu nepoznanice, kada je u pitanju karijera, ali i sam životni put ovog velikog glazbenika.

Tijekom života Eric je imao velikih problema sa ovisnošću, alkoholom, pogađale su ga zaista velike životne drame (tragična smrt petogodišnjeg sina) no, pored svega Eric je ostao čvrsto stajati na zemlji. Sve to moralo je ostaviti traga na njegovoj psihi, potrebno je pronaći snagu za dalje, a Eric Clapton svoju snagu crpi iz glazbe koja čini veliki dio njegovog života. Stoga, kompilacija The Complete Clapton je zapravo presjek Claptonova života i njegovih životnih ciklusa. Ono što je osobno meni jako interesantno i dražesno je pokušaj da se ovom kompilacijom kod Erica Claptona naglasi njegov rockerski duh. Naravno, kada je u pitanju Clapton teško je izbjeći bluz štih i ozračje, no nije to ni bila ničija intencija, samo što je veći naglasak stavljen na rockerski segment Claptonova izričaja.

Da li uopće ima smisla bilo što pisati u tom kontekstu, budući da oni koji znaju o čemu je riječ, zbog kredibiliteta i svojeg ozbiljnog pristupa kolekcionarstvu ovu ediciju, The Complete Clapton, svakako će nabaviti. Početnicima dvostruka kompilacija The Complete Claptonobvezna je lektira iz koje zaista mogu puno naučiti i čuti. Za sve druge ostaje ona komponenta; ipak je to Clapton i ako se njegova karijera želi sagledati putem ove dvostruke kompilacije, onda je album The Complete Clapton odličan odabir.

Dvostruka kompilacija The Complete Clapton garantira vam izuzetne glazbene trenutke uz koje ćete se sigurno opustiti i dobro zabaviti, a odličan izbor pjesama za album The Complete Clapton zapravo nam to na vrlo plastičan način i prezentira.

Hits 3972
Eric Clapton Kompilacije Kronologija Crossroads Guitar Festival 2013 » Crossroads Guitar Festival 2013