Vrsta Jazz / Christmas
Dodano Četvrtak, 28 Lipanj 2018
Length 34:17
Edition date Studeni 2017
Etiketa Samostalno izdanje
Tags Jason Paul Curtis

Pjevač Jason Paul Curtis specijalizirao se za prigodna izdanja. Božićnim pjesmama bavio se i na svojem prvom albumu “Lovers Holiday” iz 2012. No, za razliku od većine drugih glazbenika koji se žele pridružiti blagdanskom raspoloženju tako da obrađuju svima poznate pjesme koje vežemo isključivo uz Božić, on je za svoj novi CD snimio osam vlastitih (autor je glazbe i tekstova) i tek dva standarada: “(Everybody's Waitin' for the) Man with the Bag” i “The Way You Look Tonight”. Teme pjesama referiraju se blagdansko raspoloženje u užem i širem smislu. Naime, riječ je, prije svega, o osjećajima koje u njemu pobuđuje taj blagdan, ali i godišnje doba, odnosi s obitelji i prijateljima koji su u to vrijeme nekako intenzivniji, topliji. Da bi istaknuo taj obiteljski duh, u dvije izvedbe pridružuje mu se kćer, pjevačica Isabella Curtis. Zapravo, te je pjesme: “December Again” i “I Want Snow”, pisao upravo za njihovu suradnju. Polovicu pjesama, za koje su raskošne aranžmane napisali Scott Silbert ili, u većini slučajeva, Scott Ragsdale, izvodi uz big band Swing Shift, a polovicu uz kvartet Swinglab u kojem su svirali gitarist John Albertson, pijanist Ray Mabalot (on svira i u big band formaciji), kontrabasist Ephriam Wolfolk i bubnjar Woody Hume. Curtis je sve izvedbe zamislio kao pop jazz s naglaskom na vedar duh i nježan ugođaj, onako kako razmišlja kao otac i suprug, ali i dijete u duši. Izvedbe su šarmantne, decentno glamurozne, ali s dovoljno prostora za iskaze solista, a u ansamblu i orkestru ima doista dobrih i šteta bi bilo ne iskoristiti njihovu kreativnost.

Hits 726