Dodano Četvrtak, 19 Veljača 2015
Broj diskova 9
Edition date Prosinac 2014
Etiketa Croatia Records
Catalog Number 6064700
Edition details Producent kompilacije: Sean Magee; masterirano: Abbey Road Studios

Nakon najvećeg diskografskog pothvata u povijesti na ovim prostorima, objavljivanja projekta "Bijelo dugme - Box set deluxe" te popratnih izdanja kao što su prvi hrvatski Super Audio CD "Kad bi'bio bijelo dugme" te DVD izdanja "Bijelo dugme" s 34 video spota s remasteriranim zvukom iz Abbey Road studija, objavljen je i "Bijelo dugme - CD Box set deluxe".

"Bijelo dugme - CD Box set deluxe" po prvi put objedinjuje svih devet studijskih albuma na 9 CD-a uz bonus dvostruki deseti CD "Pjesme sa singl ploča i neobjavljena pjesma" koje su remasterirane u Abbey Road studiju, pod paskom Seana Mageeja, koji je bio dio ekipe čiji je remaster "Stereo Vinyl Box Set" Beatlesa iz 2011. godine nagrađen i prestižnom nagradom Grammy u kategoriji 'Najbolji povijesni album'.

Taj dvostruki CD sadrži sve singl pjesme Bijelog dugmeta iz perioda 1974. - 1981. godine uključujući bonus singlove Ipe Ivandića i Bijelog dugmeta "Džambo" i "Vatra" te po prvi put digitaliziranu pjesmu "Ove ću noći naći blues" snimljenu na Boom Pop festivalu u Ljubljani 1974. godine te ekskluzivnu, nikada objavljenu pjesmu "Playing the part" iz 1981. godine.

Ovo izdanje obogaćeno je i knjižicom na 52 strane koja uključuje tekstove Siniše Škarice, Dušana Vesića, Želimira Babogredca, Nikole Alexandera Borote i Dubravka Majnarića te neke nikada objavljene fotografije.

Nezamisliv uspjeh svih devet studijskih albuma: Kad bi bio bijelo dugme, Šta bi dao da si na mom mjestu, Eto! Baš hoću!, Bitanga i princeza, Doživjeti stotu, Uspavanka za Radmilu M., Bijelo dugme, Pljuni i zapjevaj moja Jugoslavijo, Ćiribiribela, rasprodane turneje i mnogobrojne hit pjesme te kontroverza koja je Bijelo dugme pratila cijelu karijeru, dovela ih je do statusa najvećeg rock benda ovih prostora. Bijelo dugme bilo je i ostalo naš jedini bend koji je zaslužio pripadati tadašnjoj svjetskoj rock sceni, a neki od njihovih albuma snimani su u najznačajnijim svjetskim studijima pod paskom najboljih glazbenih producenata, dok su članovi benda uživali status pravih rock zvijezda. Upravo sva ova izdanja, uključujući i "CD Box set deluxe" kruna su na proslavu 40 godišnjice karijere.

CroRec.hr

Hits 5934
Original Album Collection « Original Album Collection Bijelo Dugme Box set Kronologija